مدیر امور بانوان و خانواده استانداری گيلان خبر داد:

طرح ملی «مسیر کسب و کار من» در گیلان برگزار می‌شود

طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب‌وکار و کارآفرینی با عنوان «مسیر کسب و کار من»، همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برای ۱۰۰ نفر از جوانان صاحب ایده برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب‌وکار و کارآفرینی با عنوان «مسیر کسب و کار من»، همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برای ۱۰۰ نفر از جوانان صاحب ایده برگزار می شود.

فاطمه رفیعی مدیر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف آگاه سازی مخاطبان از مزیت های اقتصادی و فرصت های کسب و کار بومی، آشنایی با فرآیند راه اندازی کسب وکار و ترغیب جوانان برای ورود به عرصه­ی کارآفرینی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب‌وکار و کارآفرینی با همکاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیریت امور بانوان وخانواده استانداری و بنیاد توسعه کارآفرینی زنان وجوانان برگزار می شود اظهار داشت: در این طرح ۱۰۰ نفر از جوانان علاقمند استان، شناسایی و در سه روز از خدمات آموزشی و مشاوره ای طرح بهرمند می شوند.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان ادامه داد: این طرح ویژه بانوان استان است و حداکثر ۳۰ درصد از سهمیه هر استان بر حسب نیاز و علاقمندی به مردان اختصاص پیدا می کند.

فاطمه رفیعی در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این طرح با اشاره به رایگان بودن خدمات ارائه شده گفت: جوانان علاقمند به خویش فرمایی، جوانان صاحب ایده و جوانانی که کسب و کار نو پا دارند می توانند در این طرح شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرط سنی شرکت کنندگان ۲۰ تا ۴۰ سال است، ادامه داد: ثبت نام در این طرح، صرفا از طریق سایت www.foundationed.ir انجام می شود و مخاطبان نهایی از بین ثبت نام کنندگان انتخاب می شوند.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان به خدمات ارائه شده در طرح اشاره کرد و گفت: افراد با شرکت در این طرح می توانند علاوه بر دریافت آموزش هایی در زمینه جستجوی فرصت های کسب و کار و کارآفرینی، ایده یابی، بوم مدل کسب و کار و ترسیم نقشه راه با الگوی کارآفرینان موفق نیز آشنا شده و از خدمات مشاوره فردی و گروهی جهت تجاری سازی ایده خود بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که زمان نهایی برگزاری رویداد پس از ثبت نام و انتخاب متقاضیان تعیین و به اطلاع رسانده می شود.

Share