سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان:

سیلاب راه دسترسی چندین روستا در استان گیلان را مسدود کرد

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت:‌ بارش باران شدید و وقوع سیلاب راه دسترسی چندین روستای استان گیلان را مسدود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، عباس صابر اظهار داشت:‌ از ساعات گذشته به علت بارش باران شدید باران و جاری شدن سیلاب در مناطقی از شرق استان گیلان راه دسترسی چندین روستا مسدود شده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان عنوان کرد:‌ طبق پیش‌بینی‌های انجام شده توسط سازمان هواشناسی گیلان در پی وزش باد گرم احتمال وقوع باران مقطعی و کوتاه اما با حجم ریزش بالا دور از ذهن نبود.

صابر با بیان اینکه این بارش‌های شدید پس از استقرار سامانه هوای گرم در استان گیلان به وقوع پیوسته است افزود:‌ از اواخر دیروز سه‌شنبه شاهد وزش شدید باد گرم و استقرار جریانات جنوبی در مناطق وسیعی از استان گیلان بودیم.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان بیان داشت:‌ طبق گزارشات ارسالی راه دسترسی چندین روستا در مناطق بالادستی شهرستان لنگرود که هم‌مرز با شهرستان سیاهکل نیز هستند بر اثر وقوع این سیلاب مسدود شده است.

صابر با اشاره به گزارشات ارسالی از سوی فرمانداران شهرستان‌های واقع در شرق گیلان در مورد سیلاب اخیر در آن مناطق ابراز داشت:‌ در حال حاضر هیچ‌گونه اخبار و گزارشی مبنی بر وقوع خسارات احتمالی در مناطق سیل زده ارسال نشده است.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادرسان در مناطق مذکور از ساعات گذشته مستقر شده‌اند عنوان کرد:‌ برآورد خسارات و آسیب‌های احتمالی و تعداد دقیق روستاهایی که در پی وقوع سیلاب دچار مشکلاتی شده‌اند به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

Share