توحید غلامی:

سپیدرود یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است | خیلی از بازیکنان دوست دارند در سپیدرود بازی کنند

هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تیم ما یکی از پرطرفدراترین تیم‌های ایران است و مسئولان استانی باید به شکل جدی از این تیم حمایت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، توحید غلامی، در مورد وضعیت سپیدرود در آستانه بازی با فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و پیروزی ما برابر تراکتورسازی باعث شد تا در جدول شرایط بهتری پیدا کنیم. البته هنوز ماندن ما در لیگ برتر روی کاغذ قطعی نیست و حتماً باید فولاد را در رشت شکست بدهیم تا برای بازی آخر مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه سپیدرود خاطر نشان کرد: در لیگ برتر خیلی از تیم‌ها مشکل مالی دارند و این چیز عجیبی نیست. همین تیم سپیدرود ما یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است و حیف است که این تیم با این همه هوادار و پتانسیلی که دارد، با مشکلات مالی مواجه شود. اعتقاد من این است که مسئولان استانی باید تیم سپیدرود را به صورت جدی حمایت کنند تا این تیم فصل آینده مشکلات مالی نداشته باشد.

هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده خاطر نشان کرد: هنوز لیگ تمام نشده است و نمی‌توان چیزی را در مورد آینده پیش‌بینی کرد. البته این را  هم بگویم که سپیدرود با این هواداران متعصب، تیمی دوست داشتنی است و خیلی از بازیکنان دوست دارند در این تیم بازی کنند.

Share