با سرمایه‌گذاری بانک دی آغاز شد؛

ساخت بزرگ‌ترین مجتمع تجاری، فرهنگی، تفریحی در رشت

در مراسمی با حضور رییس هیات‌مدیره بانک دی، عملیات اجرا و تکمیل ساخت بزرگ‌ترین مجتمع تجاری، فرهنگی، تفریحی در شهر رشت که با سرمایه‌گذاری بانک دی و در هفت طبقه با کاربری‌های تجاری، فرهنگی و تفریحی-ورزشی در مساحتی به متراژ ۱۲ هزار و ۷۸ مترمربع آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، در حاشیه سفر هیات‌ مدیره بانک دی به شهر رشت که با هدف بازدید از شعبه این بانک انجام شد، عملیات ساخت بزرگ‌ترین مجتمع تجاری، فرهنگی، تفریحی رشت طی مراسمی با حضور رضا سهم دینی رییس هیات‌مدیره، شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیر کل بازاریابی و امور شعب، احمد حشمی‌پور مدیرکل حوزه مدیریت بانک دی، عبدالکریم بابارضا، مدیرعامل شرکت توسعه دیدار ایرانیان و سیدمحمود حسینی، مدیرعامل شرکت عمران و مسکن آباد دی آغاز شد.

سهم دینی رییس هیات‌مدیره بانک دی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مجتمع تجاری، فرهنگی، تفریحی رشت با بیان اینکه بانک‌ها در توسعه فضای شهرها می‌توانند نقش مهمی داشته باشند، گفت: بانک دی به عنوان نهاد اقتصادی و مالی، با رویکرد اجتماعی و فرهنگی تأمین مالی پروژه‌هایی در راستای توسعه خدمات شهری را در دستور کار دارد.

وی افزود: امروزه بخش عمده تجهیز و تخصیص منابع مالی هرکشور توسط شبکه بانکی صورت می‌پذیرد و بانک‌ها در هر جامعه علاوه بر آن که از طریق اعطای تسهیلات می‌توانند به خلق پول بپردازند، تنظیم‌کننده عمده نظام پرداخت‌های جامعه نیز به شمار می‌روند.

بر اساس این گزارش، عملیات اجرا و تکمیل این مجتمع که با سرمایه‌گذاری بانک دی و در هفت طبقه با کاربری‌های تجاری، فرهنگی و تفریحی-ورزشی در مساحتی به متراژ ۱۲ هزار و ۷۸ مترمربع آغاز شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این پروژه طی حداکثر ۲۴ ماه به بهره‌برداری می‌رسد و به متقاضیان واجد شرایط فروخته می‌شود.

Share