با برگزاری انتخابات داخلی؛

رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه انتخاب شد

با برگزاری انتخابات داخلی برای انتخاب هیات رییسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در اتاق بازرگانی ایران هادی تیزهوش تابان با کسب اکثریت آرا به سمت رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با برگزاری انتخابات داخلی برای انتخاب هیات رییسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در اتاق بازرگانی ایران، هادی تیزهوش تابان با کسب اکثریت آرا به سمت رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه انتخاب شد.

در این انتخابات غلامرضا عشریه به‌عنوان نایب رییس اول، کاوه زرگران به‌عنوان نایب رییس دوم و سیده فاطمه مقیمی به عنوان خزانه‌دار اتاق مشترک ایران و روسیه انتخاب شدند.

به گزارش گیل نگاه، پنجم اردیبهشت ماه که مجمع عمومی سالانه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه برای انتخاب ۹ نفر اعضای هیات مدیره این اتاق برگزار شده بود از ۱۸ نفر کاندیدا برای عضویت در هیات مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه، پس از رای‌گیری و شمارش آرا سیده فاطمه مقیمی، هادی تیزهوش تابان، کاوه زرگران، کامبیز کریمی، محمدصادق نیکزاد، غلامرضا عشریه، روشن علی یکتایی، محسن امینی و عبداله مهاجر با کسب بیشترین رای به‌عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و پرهام رضایی به‌عنوان بازرس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه به مدت چهار سال انتخاب شدند.

عصر دیروز نیز اعضای هیات مدیره با نشست در اتاق بازرگانی ایران برای تعیین هیات رییسه، سرانجام با کسب بیشترین آرا کرسی ریاست اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه از آن هادی تیزهوش تابان شد.

فعالان اقتصادی اعتقاد دارند با تجارب و اقداماتی که طی سنوات گذشته با گسترش روابطی که بین جمهوری اسلامی ایران و فدراتیو روسیه صورت گرفت و تحرکات اقتصادی که فعالان اقتصادی دو کشور با یکدیگر در راستای گسترش مناسبات اقتصادی داشته‌اند، اتاق بازرگانی گیلان در راستای سیاست‌های اتاق بازرگانی ایران به‌عنوان یک اتاق پیشرو در خاک کشور روسیه با ساخت و راه‌اندازی سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه و همچنین توجه به فعالیت‌های فرهنگی با ساخت مجسمه عمرخیام در این شهر، زمینه و بستر گسترش روابط اقتصادی را با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای فعالان اقتصادی فراهم کرده است.

هادی تیزهوش تابان طی سال‌های اخیر تلاش‌های مضاعفی برای حضور فعالان اقتصادی ایران در تجارت با روسیه دنبال کرده است و ایجاد سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه به‌عنوان یک پایگاه اقتصادی یکی از ارزشمندترین این تلاش‌ها در راستای سیاست‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در بخش شناسایی بازارهای هدف با رویکرد تجارت صادرات محور است.

Share