معاون هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

در برجام ما را نفهم حساب کردند | برای فیلتر تلگرام بیانیه می‌دهند اما چرا برای بازار آشفته ارز بیانیه ندادند؟

سردار طهماسبی وقتی تلگرام فیلتر می‌شود پشت سر هم بیانیه داده و دم از آزادی می‌زنند ولی وقتی بازار ارز آشفته شده و دلار دچار نوسان شد چرا کسی بیانیه نداد؟ می‌دانید چرا؟ چون تلگرام وسیله عوام آفرینی و دوقطبی کردن و متشنج کردن جامعه است اما در قضیه دلار عده ای از این آشفته بازار منتفع می‌شوند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم بزرگداشت شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برگزار شد.

حضور پرشور مردم در صحنه‌ها سبب ناکامی دشمن می‌شود

ابتدا حجت‌الاسلام یحیی عبادیان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: حضور پرشور مردم در همه صحنه‌ها همیشه باعث عدم دستیابی دشمن به اهداف پلید شده و جوانان غیور میهن همواره با جانفشانی در راه وطن پرچم اسلام را برافراشته اند.

دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ظهر امام زمان (عج) می‌کند

در ادامه معاون هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن تمام تلاش‌ها را برای عدم ظهور مولای ما میکند و کسی که خود را در خط ولایت می‌داند قدمی برای اینکه ظهور آقا امام زمان به تاخیر نیفتد انجام نمی‌دهد.

سردار مهران طهماسبی گفت: هزار و اندی سال از غیبت آقا امام زمان(عج) گذشته و باور داریم که ایشان به اعمالمان نظاره می‌کنند و باید حواسمان به همه اعمال، حرف‌ها، نیت‌ها و پنهان ها و آشکارهای مان باشد.

امام زمان(عج) ظهور می‌کنند تا گردن زورگویان را بزند | چه نفعی از برجام وارد زندگی مردم شد؟

وی با بیان اینکه آقا امام زمان منجی عدالت است و ظهور می‌کنند تا گردن زورگویان را بزند، افزود: این زورگویان سیاسیون هستند.

طهماسبی با اشاره به اینکه ما به دنیا اثبات کردیم که دنبال بمب اتمی نیستیم تصریح کرد: چه نفعی از برجام وارد زندگی مردم شد و مردم چه استفاده‌ای از این مقوله کردند.

در برجام ملت ما را تحقیر کرده و ما را نفهم حساب کردند

معاون هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین همچنین در ادامه با بیان اینکه در برجام ملت ما را تحقیر کرده و ما را نفهم حساب کردند، گفت: در برجام ذلت و خواری را برای ما به بار آوردند و اینها همه کار دشمن بود.

وی با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی منطقه را از وجود ابرقدرت‌ها پاکسازی می‌کند و متاسفانه ما برای آنها در کشور سفره پهن می‌کنیم، اظهار داشت: ما در کدام جبهه هستیم؟ جبهه مستضعفین هستیم یا مستکبرین؟

برای فیلتر تلگرام بیانیه می‌دهند اما چرا برای بازار آشفته ارز بیانیه ندادند؟

وی افزود: وقتی تلگرام فیلتر می‌شود پشت سر هم بیانیه داده و دم از آزادی می‌زنند ولی وقتی بازار ارز آشفته شده و دلار دچار نوسان شد چرا کسی بیانیه نداد؟ می‌دانید چرا؟ چون تلگرام وسیله عوام آفرینی و دوقطبی کردن و متشنج کردن جامعه است اما در قضیه دلار عده ای از این آشفته بازار منتفع می‌شوند.

سردار مهران طهماسبی همچنین ادامه داد: می‌گویند ۲۲ اردیبهشت برجام توسط آمریکا رد خواهد شد و ما چه برنامه‌ای برای مقابله با این رفتار پیش‌بینی کردیم و چه تمهیداتی برای این مسئله داریم؟

وی گفت: اگر آقا امام زمانی هستیم باید وظیفه ما را انجام داده و نا امیدی برای عاشقان صاحب الزمان معنایی ندارد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی و بسیجیان به جای اینکه دلار خرج کنند خون می دهند، افزود: ما شهید مدافع حرم دادیم تا آرامش به منطقه برگردد چطور شد ما موفق شدیم؟

چطور می‌شود در داخل مملکت مشکلات را نمی توانیم مدیریت کنیم؟ | انقلاب ما نابود شدنی نیست

معاون هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه یک شهید مثل محسن حججی دنیا را تکان می دهد، مردم را متحد می‌کند، تصریح کرد: چطور می‌شود در داخل مملکت مشکلات را نمی توانیم مدیریت کنیم؟

وی اضافه کرد: انقلاب ما وصل به خدا و پیامبر(ص) و آقا امام زمان(عج) است و نابود شدنی نیست و باید با افزایش بصیرت اجازه قدرت‌نمایی به دشمنان اسلام را نداده و با ایجاد اتحاد و وحدت ملی قدرت ایران اسلامی را به دنیا نشان بدهیم.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و ۱۶۶ شهید را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

Share