سرمربی جدید سپیدرود:

خاطرات خوبی با پگاه گیلان در رشت داشتم | کار در سپیدرود برایم سخت نیست

نادر دست‌‌نشان گفت: خاطرات خوبی با پگاه گیلان در رشت داشتم و امیدوارم بتوانم این خاطرات را تکرار کرده یا بهتر از آن را داشته باشیم. آن روزها، مسئولیت قشنگی بود که توانستیم به کمک هواداران روزهای خوبی برای پگاه و مردم رشت رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نادر دست‌‌نشان درباره انتخابش به عنوان سرمربی سپیدرود رشت اظهار داشت: سپیدرود یکی از تیم‌های شمالی، ریشه‌دار و پرهوادار است و در لیگ برتر حضور دارد. سال گذشته در ملوان انزلی بودم و متأسفانه به دلیل مشکلاتی که سر راه وجود داشت و همه می‌دانستند، نتوانستم این تیم را به لیگ برتر بیاورم. از همه بازیکنانم که یک سال عاشقانه در ملوان کار و تلاش کردند، تشکر می‌کنم. پس از پایان فصل، قراردادم تمام شد و با توجه به اینکه هیچ صحبتی از طرف باشگاه با من صورت نگرفت، احساس کردم ملوان مرا نمی‌خواهد. به همین دلیل، با پیشنهاد مدیران و مالک سپیدرود در جلسه با کمیته فنی شرکت کرده و به نقطه نظراتی رسیدیم و امروز (پنجشنبه) قرارداد را امضا کردیم.

وی افزود: خاطرات خوبی با پگاه گیلان در رشت داشتم و امیدوارم بتوانم این خاطرات را تکرار کرده یا بهتر از آن را داشته باشیم. آن روزها، مسئولیت قشنگی بود که توانستیم به کمک هواداران روزهای خوبی برای پگاه و مردم رشت رقم بزنیم. لازم است از فرشاد پیوس، علی نظرمحمدی و علی کریمی مربیان قبلی سپیدرود که برای تیم تلاش کردند، تشکر کنم. امیدوارم ادامه دهنده راه موفقیت اینها باشم و همه توانم را برای رقم زدن افتخار خوب در کنار هواداران سپیدرود به کار می‌گیرم.

سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت در خصوص اینکه جانشین علی کریمی شده و شاید انتظارات از او بالا برود، گفت: برای کریمی احترام و ارزش زیادی قائلم، اما فوتبال حرفه‌ای همین است و جانشین افراد مختلفی می‌شویم. کریمی بازیکن بزرگی بوده و در کار مربیگری در اولین قدم توانست سپیدرود را در لیگ برتر حفظ کند. از او تشکر می‌کنم، اما برای حفظ کار و رزومه‌ام، باید روند رو به رشد مربیگری‌ام را ادامه می‌دادم تا خللی در این راه بزرگ وارد نشود. برای من کار در سپیدرود سخت نیست، چون سال‌هاست در این کار حضور دارم و باید آنقدر توانایی داشته باشم که مسئولیت برعهده بگیرم.

دست‌نشان در رابطه با دستیارانش عنوان کرد: قرار است تا فردا در مورد این موضوع تصمیم بگیریم. در درجه اول قصد داریم از مربیان بومی استفاده کنیم، در غیر این صورت سراغ گزینه‌های دیگری خواهیم رفت.

Share