پس از جلسه‌ای در اداره کل ورزش و جوانان گیلان؛

جواد تن‌زاده به عنوان مالک باشگاه سپیدرود باقی ماند

در مورد حواشی چند روز اخیر باشگاه سپیدرود صحبت شد و در نهایت از سوی هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان، جواد تن‌زاده به عنوان مالک باشگاه سپید‌رود باقی ماند و از او خواسته شد که به وظایف خود عمل کند و تیم را دور از حاشیه نگه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز برای رسیدگی به وضعیت باشگاه سپیدرود و موضوع مالکیت این باشگاه که طی چند روز گذشته حواشی به همراه داشت، جلسه‌ای در اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار شد.

در این جلسه قربانعلی الماس‌خاله رئیس هیئت فوتبال گیلان، میرشهاب مومنی نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان، مریم بخشی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان، فرهاد خراسانی سخنگو و وکیل باشگاه سپیدرود رشت، جواد تن‌زاده مالک باشگاه سپیدرود، محمد رفیعی مدیرعامل باشگاه سپیدرود حضور داشتند.

در مورد حواشی چند روز اخیر باشگاه سپیدرود در این جلسه صحبت شد و در نهایت از سوی هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان گیلان جواد تن‌زاده به عنوان مالک باشگاه سپید‌رود باقی ماند و از او خواسته شد که به وظایف خود عمل کند و تیم را دور از حاشیه نگه دارد و برای حضور در فصل آینده لیگ برتر تیم قدرتمندی مهیای این مسابقات کند.

Share