دعوا، ترک‌زمین، اخراج، پنالتی و ...

جنجال در بازی ملوان و شهرداری ماهشهر | یک شکست دیگر در کارنامه ملوان

دیدار برگزار شده دو تیم ملوان و شهرداری ماهشهر با جنجال فراوان به سود تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از “ورزش سه”، از بازی های هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول دو تیم شهرداری ماهشهر و ملوان بندرانزلی در جنوب کشور به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت پس از ارائه یک بازی کاملا جنجالی از سوی هر دو تیم، این تیم میزبان بود که توانست با پیروزی به کار خود خاتمه دهد.

این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما پس از آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ ابتدا این تیم ماهشهری بود که توانست دروازه میهمان را باز کند. گل شهرداری در این دقیقه توسط فرشید پاداش به ثمر رسید. در طرف مقابل اما ملوانی ها تنها ۱۰ دقیقه زمان می خواستند بتوانند این بازی را به تساوی بکشانند و بابک مرادی موفق شد این گل را به ثمر برساند.

در حالی که بازی با درگیری های ریز و درشت در جریان بود در دقیقه ۷۰ اعلام یک پنالتی باعث شد تا بشکه باروت منفجر شود و جنجال در این دیدار به حداکثر خود برسد. ملوانان که اعتقادی به پنالتی نداشتند اعتراص شدیدی به داور کردند و حتی در این میان تصمیم به ترک زمین نیز گرفتند که البته این اتفاق نیفتاد اما شدت درگیری در این دقایق به حدی بود که قاضی میدان مجبور به اخراج سرمربیان دو تیم شد و نادر دست نشان و علیرضا مرزبان را به دلیل حمله به سوی یکدیگر از میدان بیرون کرد.

در نهایت این ضربه پنالتی را باز هم فرشید پاداش وارد دروازه ملوانان کرد تا باز هم ماهشهر از حریف خود پیش بیفتد و در نهایت نیز بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا پایان این دیدار جنجالی به سود تیم جنوبی باشد.

با توجه به اینکه هیچکدام از این دو تیم در کورس صعود به لیگ برتر نیستند درگیری ها و حساسیت های ایجاد شده در این دیدار را می توان به اتفاقات بازی رفت ربط داد. جایی که باز هم هر دو تیم با جنجال به کار خود پایان دادند.

Share