رئیس هیات فوتبال گیلان:

تکلیف مالکیت سپیدرود تا یکشنبه مشخص می شود | سه متقاضی دست به نقد خواهان سپیدرود

قربانعلی الماسخاله گفت: تکلیف مالکیت سپیدرود رشت تا روز یکشنبه آتی مشخص می‌شود و در صورت عدم تعهدات تن زاده، تیم به خریدار جدید واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، قربانعلی الماسخاله با اشاره به برگزاری جلسه مابین تن زاده و مالک اسبق سپیدرود اظهار کرد: این جلسه پیش‌ از این قرار بود فردا (پنجشنبه) در دفتر سرپرست اداره کل جوانان و ورزش گیلان برگزار شود که به دلیل مشغله خانم بخشی، جلسه به‌ روز یکشنبه موکول شد.

الماسخاله بابیان اینکه در جلسه یکشنبه، تکلیف مالکیت سپیدرود مشخص می‌شود تصریح کرد: اختلافاتی بین مالک اسبق و فعلی سپیدرود رشت وجود دارند که با حکمیت اداره کل ورزش و جوانان به این اختلافات رسیدگی می‌شود تا تکلیف مالکیت تیم مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه مالکیت باشگاه سپیدرود رشت در حال حاضر در اختیار تن زاده قرار دارد بیان کرد: در قراردادی که مابین مالک فعلی و قبلی باشگاه سپیدرود بسته شد، تن زاده متعهد به اجرای بندهایی نظیر پرداخت سه میلیارد و سیصد میلیون تومان از بدهی‌های گذشته باشگاه بودند که می‌بایست تا پایان لیگ برتر، پرداخت می‌شد، همچنین کلیه قراردادهای بازیکنان و کادر فنی مدیریتی در فصلی که گذشت را پرداخت کنند.

الماسخاله بابیان اینکه تعهدات تن زاده در قرارداد عملی نشده است گفت: طبق مفاد قرارداد هرگونه اختلافی که در این قرارداد پیش بیاید، اداره کل و ورزش جوانان استان گیلان به‌عنوان حکم، داوری می‌کند و به همین دلیل در جلسه روز یکشنبه تکلیف مالکیت سپیدرود مشخص می‌شود.

وی اظهار کرد: تمام تلاش هیات فوتبال استان این است که سپیدرود مانند تیم‌های دیگر لیگ برتری بدهی نداشته باشد و شرایط به‌گونه‌ای نشود که از ای اف سی یا فیفا حکمی بیاید و سپیدرود را به کسر امتیاز به دلیل بدهی محکوم کنند.

الماسخاله بابیان اینکه این ادعا وارد است که آقای تن زاده هیچ هزینه‌ای از جیب خود انجام نداده است خاطرنشان کرد: همه هزینه‌های تیم سپیدرود توسط دیگران انجام‌شده است، نظر ما این است که یک مالک دست‌کم توانایی پرداخت ۶۰ درصد از هزینه‌های باشگاه را داشته باشد و مابقی را از منابع استانی تأمین کند.

وی با اشاره به تکلیف مالکیت سپیدرود افزود: تکلیف مالکیت باشگاه یکشنبه هفته آتی مشخص می‌شود و در صورت عدم توانایی آقای تن زاده، سپیدرود در اسرع وقت واگذار می‌شود.

رئیس هیات فوتبال گیلان گفت: در حال حاضر سه خریدار دست‌به‌نقد خواهان در اختیار گرفتن تیم می‌باشند که حاضرند هفت میلیارد بدهی سپیدرود را نقداً پرداخت کنند و این خریداران هم از داخل استان و هم از خارج استان‌اند؛ شرایط سپیدرود در حال حاضر متفاوت‌تر از موقعی است که به تن زاده واگذارشده است و خریداران دست‌به‌نقدی آماده در اختیار گرفتن سپیدرود می‌باشند.

Share