مالک باشگاه سپیدرود:

تمام‌قد از کریمی حمایت می‌کنم | در چهار ماه اخیر پنج میلیارد تومان برای باشگاه هزینه کردم

تن زاده با بیان اینکه در چهار ماه اخیر نزدیک پنج میلیارد تومان در سپیدرود هزینه کرده است افزود: نیمی از این هزینه‌ها بابت پرداخت قرارداد بازیکنان و کادر فنی و نیمی دیگر شامل هزینه‌هایی نظیر اردوهای مختلف، اقامت در هتل کادوس، اجاره جی‌پی‌اس و … بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد تن زاده با اشاره به بقای سپیدرود در لیگ برتر گفت: ماندگاری تیم سپیدرود در لیگ برتر را به بازیکنان، هواداران و کادر فنی به‌ویژه علی کریمی تبریک و خسته نباشید عرض می‌کنم.

وی با اشاره به برنامه‌های سپیدرود در فصل آتی گفت: در وهله نخست دست به ایجاد و توسعه ساختار اداری و اجرایی باشگاه خواهیم زد، سپس تیم‌های پایه سپیدرود که در اصل همان شریان‌های حیاتی هر باشگاه هستند را ساماندهی می‌کنیم و اصلی‌ترین قسمت برنامه‌هایمان یک هدف‌گذاری اصولی و با برنامه است که رساندن سپیدرود به جایگاه اصلی‌اش و قرارگیری‌اش در جمع مدعیان فوتبال کشور خواهد بود.

تن زاده با بیان اینکه در شرایط بغرنجی سپیدرود را تحویل گرفت اظهار کرد: سپیدرود در شرایطی که اوضاع اقتصادی بغرنجی داشت و جایگاه مناسبی در جدول نداشت توسط تیم ما تحویل گرفته شد؛ تیمی که شانس کمی برای بقا در لیگ برتر برایش متصور بودند مضاف بر اینکه در بدترین شرایط اقتصادی سال یعنی دی‌ماه این تیم تحویل داده شد؛ تمام این عوامل در کنار هم باعث می‌شد کسی ریسک خرید سپیدرود را نکند.

مالک باشگاه سپیدرود افزود: با تحویل سپیدرود بلافاصله مدیریت بحران انجام دادیم و با شارژ مالی و همچنین آرامش روحی که به تیم تزریق کردیم به هدفمان که ماندگاری در لیگ برتر بود جامه عمل پوشاندیم.

تن زاده گفت: برای نیل به هدف اصلی خود که ماندگاری در لیگ برتر بود بهترین مربی موجود در بازار فوتبال ایران را استخدام کردیم و یک‌بار نیز با استعفای ایشان مخالفت کردیم؛ استعفای ایشان به دلیل دور ماندن سپیدرود از حواشی موجود تحویل باشگاه شده بود.

وی گفت: باشگاه سپیدرود رشت تمام‌قد از علی کریمی حمایت می‌کند و ایشان سرمایه ملی فوتبال کشورمان است.

تن زاده با اشاره به عدم درج اسپانسر بر روی لباس تیم سپیدرود گفت: در برهه‌ای از سال قرار داریم که شرکت‌های بزرگ، بودجه تبلیغاتی خود را تمام کردند و شأن و جایگاه تیم را با اسپانسرهای ضعیف پایین نیاوردیم.

وی با اشاره به بدهی ۳۶ میلیون تومانی ورزشگاه سردار جنگل رشت گفت: این ورزشگاه به مدت یک سال به اجاره باشگاه سپیدرود رشت درآمد لیکن فیش برقی برایمان آورده‌اند که متعلق به سال‌های گذشته است و باید ۳۶ میلیون تومان بدهی این ورزشگاه را بپردازیم.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه کمیته تسویه باشگاه سپیدرود رشت مدتی است آغاز به کارکرده است افزود: این کمیته بدهی‌های گذشته باشگاه از سال ۹۳ تاکنون را که بالغ‌بر سه میلیارد و سیصد میلیون تومان است را ساماندهی می‌کند و ظرف چند روز آینده کار خود را به اتمام می‌رساند.

تن زاده با بیان اینکه در چهار ماه اخیر نزدیک پنج میلیارد تومان در سپیدرود هزینه کرده است افزود: نیمی از این هزینه‌ها بابت پرداخت قرارداد بازیکنان و کادر فنی و نیمی دیگر شامل هزینه‌هایی نظیر اردوهای مختلف، اقامت در هتل کادوس، اجاره جی‌پی‌اس و … بوده است.

وی با اشاره به بار مالی متقاضی پیشین خرید سپیدرود برای این باشگاه گفت: بیش از ۱۴۵ میلیون تومان بابت سه قراردادی که از متقاضی خرید سپیدرود در این باشگاه ایجاد شد، پرداخت کردیم مضاف بر اینکه بابت عدم توفیق متقاضی خرید در جذب اسپانسر مالی دچار ضرر شدیم و البسه‌هایی که در زمان بیات سفارش داده شد هرگز به دستمان نرسید.

Share