استاندار گیلان:

تصمیم گیری در خصوص تاکسی اینترنتی در صلاحیت ملی است | نمی توانیم بطور مستقل اعمال نظر کنیم

سالاری در خصوص گله مندی برخی رانندگان تعاونی تاکسیرانی مبنی بر تاثیر منفی وجود سیستم های تاکسی اینترنتی در روند خدمات دهی به مردم گفت: تصمیم گیری در این خصوص در صلاحیت ملی است و ما نمی توانیم بطور مستقل اعمال نظر کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استاندار گیلان در دیدار با مدیران شرکت های تعاونی تاکسیرانی استان گفت: جنس کار شما پر اهمیت است بطوریکه پویایی فضای شهری تا حد زیادی معطوف به‌میزان تردد رانندگان زحمتکش در سطح شهر است.

مصطفی سالاری در این جلسه که در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: جنس کار شما پر اهمیت است بطوریکه پویایی فضای شهری تا حد زیادی معطوف به‌میزان تردد رانندگان زحمتکش در سطح شهر است.

وی ضمن قدردانی از زحمات این قشر تلاشگر، گفت: بر خود وظیفه می دانیم تمام تلاش خود جهت رفع مشکلات این صنف پرکار را به کار ببندیم.

استاندار گیلان با اشاره به کمیته های مرتبط با حوزه حمل و نقل شهری در شهرداری ها و ستاد استانداری، تصریح کرد: نماینده ای از طرف خود جهت پیگیری امور معرفی کنید.

سالاری در بخش دیگری از سخنانش در خصوص گله مندی برخی رانندگان تعاونی تاکسیرانی مبنی بر تاثیر منفی وجود سیستم های تاکسی اینترنتی در روند خدمات دهی به مردم، با بیان اینکه این طرح طرفداران و منتقدان خاص خود را دارد و تفاسیر مختلفی از آن عنوان می شود، تصریح کرد: تصمیم گیری در این خصوص در صلاحیت ملی است و ما نمی توانیم بطور مستقل اعمال نظر کنیم.

وی در پایان سخنانش با تاکید بر لزوم وجود همدلی و همراهی بین اعضاء شرکت های تعاونی تاکسیرانی، خاطرنشان کرد: یقینا همه مشکلات یکجا حل شدنی نیست اما می توانیم به تدریج بخشی از موانع را با کمک دولت و‌ بخش دیگر را با تشریک مساعی در استان برطرف کنیم.

 

Share