سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان:

بعد از جلسه با هیئت فوتبال در مورد سپیدرود تصمیم می‌گیریم | کمی شرایط احساسی شده است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: ابتدا باید در مورد وضعیت تیم فوتبال سپیدرود با هیئت فوتبال جلسه‌ای برگزار کنیم و بعد تصمیم نهایی را بگیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مریم بخشی سرپرست جدید اداره کل ورزش  و جوانان استان گیلان درباره بحث مالکیت باشگاه سپیدرود رشت و صحبت‌های چند روز اخیر مسئولان هیئت فوتبال رشت و باشگاه سپیدرود اظهار داشت:

باید ابتدا با هیئت فوتبال جلسه‌‌ رسمی تشکیل دهیم و بعد تصمیم بگیریم. هنوز نامه‌ رسمی از سوی هیچ‌کدام از طرفین (باشگاه سپیدرود و هیئت فوتبال) برای ورود به این قضیه دریافت نکرده‌ایم، اما به عنوان مرجع رسیدگی به ورزش استان گیلان، پیگیر این موضوع هستیم. همانطور که گفتم ابتدا باید جلسه خودمان را برگزار کنیم و بعد اظهار نظر رسمی انجام دهیم.

«در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تمایل اداره کل ورزش و جوانان برای گرفتن مالکیت باشگاه سپیدرود از تن‌زاده مطرح شده است، آیا این موضوع صحت دارد؟» وی در واکنش به این پرسش تصریح کرد: خیر، ما اصلاً در این فضا ورود نمی‌کنیم. فقط به دنبال این هستیم که مالک باشگاه به تعهدات خودش عمل کند و اول باید این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

تن‌زاده مالک سپیدرود است و باید به تعهدات خود هم عمل کند و ما نیز الان به دنبال بررسی این موضوع هستیم. همه چیز طبق قانون پیش خواهد رفت و ما هم با توجه به وظیفه‌ای که داریم، طبق قانون رفتار خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در خصوص صحبت‌های میر شهاب مومنی (دبیر هیئت فوتبال رشت) مبنی بر اینکه تن‌زاده حق انتخاب مدیرعامل را ندارد، گفت: نباید به فضاهای اینچنینی ورود کرد.

طبق قانون هر کسی باید بر اساس اختیاراتش عمل کند، اما احساس من این است که اکنون کمی شرایط احساسی شده است. نباید اینگونه باشد، از نظر من مالک اصلی سپیدرود هواداران این تیم هستند و باید در نهایت رضایت‌ آنها جلب شود.

فعلاً با توجه به فضای حاکم نمی‌خواهم به این موضوع ورود کنم و باید ابتدا جلسه‌ای با هیئت فوتبال برگزار کنیم و بعد تصمیم‌گیری خواهد شد.

Share