علی رغم اعلام معاون وزیر راه مبنی بر افتتاح در هفته دولت؛

بخشدار کلاچای: تقاطع غیر همسطح کلاچای تا پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد

هادی کوچکی گفت: برای پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای تا کنون ۱۲ میلیارد تومان اعتبار، هزینه شده است و بحول قوه الهی تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بخشدار کلاچای در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا، گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای با توجه به بازدید استاندار محترم گیلان و تاکید ایشان با پیشرفت ۷۰ در صدی در حال انجام است.

هادی کوچکی افزود: برای پروژه تقاطع کلاچای تا کنون ۱۲ میلیارد تومان اعتبار، هزینه شده است و بحول قوه الهی تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص طرح بوم‌گردی گفت: با توجه به فراهم بودن بستر پتانسیل های گردشگری و سواحل، تاکنون سرمایه گذاران زیادی وارد این بخش شدند و ما تاکنون ۱۵ طرح بوم‌گردی-گردشگری جهت معرفی به فرمانداری آماده کرده‌ایم.

بخشدار کلاچای همچنین ادامه داد: هر سرمایه گذاری بخواهد در بخش کلاچای که به عنوان «نگین گردشگری» معروف است شروع به سرمایه گذاری کند، برایشان فرش قرمز پهن می کنیم و هیچ گونه بوروکراسی اداری را نخواهیم گذاشت.

بخشدار کلاچای از برگزاری جشن خرمن در شهریور ماه در کلاچای خبر داد و گفت: در این جشنواره مراسم شکرگزاری و آیین های ویژه برگزار می‌شود و همچنین برپایی غرفه های صنایع دستی و انواع ورزش‌های بومی محلی و غیره در دستور کار است.

گفتنی است علی محفوظی، معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی بهمراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای در شهرستان رودسر بازدید کرد و اعلام کرده بود که تقاطع غیرهمسطح کلاچای در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد.(لینک خبر)

Share