علی نظرمحمدی:

با چهار تیم لیگ دسته اولی مذاکره کردم | با یک تیم دیگر به لیگ‌برتر بازمی‌گردم

سرمربی سابق سپیدرود با علم به این موضوع باتوجه به عملکرد خوب کادرفنی سپیدرود به این تیم بازنخواهد گشت می گوید می خواهد با قدرت برای فصل جدید تیمی دیگر را به لیگ برتر بیاورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی نظرمحمدی درباره شرایط خود بعد از کناره گیری از سپیدرود گفت: در سه فصل گذشته به دلیل شرایط سخت سپیدرود اعم از شرایط مسابقات، مشکلات مالی و اوضاع تیم که فقط برای صعود به رقابت های لیگ دسته اول و لیگ برتر می جنگید فشارهای زیادی به عنوان نفر اول و مسئول فنی تیم تحمل کردم از همین رو تصمیم به کناره گیری گرفتم تا استراحت کنم و به دنبال این بودم تا ۳ سال کار سخت را بتوانم با یک ریکاوری خوب مرتفع سازم. اکنون هم خودم را آماده کلاس های a آسیا که در مشهد برگزار می شود می کنم.

وی ادامه داد: برای یک مربی در هر کجا که قرار است کار کند باید شرایط مهیا باشد حالا فرقی نمی کند لیگ دو، لیگ یک یا لیگ برتر. بعد از جدایی ام از سپیدرود پیشنهادهای خوبی برای هدایت تیم های مختلف در لیگ دسته اول و دو داشتم اما بنا را روی استراحت کردن گذاشتم و خواستم مدتی کار کنم تا با قدرت بتوانم به فوتبال بازگردم.

او در مورد آینده کاری خود گفت: برای فصل آینده با ۴ تیم لیگ دسته اولی مذاکره داشتم که با ۲ تیم توافقات و صحبت های نهایی انجام شده است اما هنوز به قطعیت نرسیده است و سعی می کنم تا اواسط خردادماه با بررسی باشگاه موردنظر و صحبت های نهایی یکی از آن دو باشگاه را انتخاب کنم تا برای فصل آتی با قدرت هدایت هر تیم را عهده دار باشم.

از او می پرسیم آیا به بازگشت به سپیدرود فکر می کند یا خیر، این طور گفت: من ضمن تبریک وخسته نباشید به کادرفنی و بازیکنان سپیدرود بابت بقای این تیم در لیگ برتر وحفظ سهمیه گیلان برای کل تیم آرزوی موفقیت دارم. مطمئنا سپیدرود با توجه به نتایجی که کادرفنی این فصل گرفته است قرارداد طولانی مدت با آنها به امضا رسانده است و نیاز به کادرفنی جدید نخواهند داشت.

نظرمحمدی تصریح کرد: اینکه آیا من می توانم به یک تیم کمک کنم تا به لیگ بالاتر صعود کند مطمئنا پیش تر با صعود سپیدرود به اثبات رسیده است اما باید شرایط تیمی که قرار است به لیگ برتر صعود کند مهیا باشد و مسئولین باشگاه اولین هدفشان همین باشد و این در برنامه شان مهمترین اولویت باشد. امیدوارم فصل آینده با انتخاب تیم مدنظرم در لیگ دسته اول آن تیم را هم لیگ برتری کنم.

وی افزود: از زمانی که از سپیدرود جدا شدم هنوز یک ریال دریافتی نداشتم ضمن آنکه دریافتی من تا همان زمان یعنی ۱۷ آذرماه سال گذشته زیر ۱۰درصد بوده است. البته مسئولین سپیدرود در هفته گذشته با ارائه یک چک به من مطالبات فصول گذشته ام را پرداخت کردند ولی هنوز مبالغ این فصل که تیم در لیگ برتر بوده را با من تسویه حساب نکرده اند. امیدوارم آن مبالغ هم توسط باشگاه پرداخت شود.

وی در پایان گفت: با انگیزه و ریکاوری فصل پیش رو را تشنه موفقیت هستم و تلاش می کنم دوباره موفقیت هایم را تکرار کنم و از هیچ کاری دریغ نخواهم کرد تا بتوانم تیمی که هدایتش را عهده دار می شوم را به لیگ برتر بیاورم.

Share