نادر دست‌نشان:

با این شرایط قطعا در ملوان نمی مانم | دریافتی کل بازیکنان و کادرفنی به ۵۰۰ میلیون هم نمی‌رسد

سرمربی تیم ملوان گفت: ملوان مشکلات زیادی دارد. من مربی هستم و باید مربیگری کنم و برای من فرقی نمی‌کند که در چه تیمی مربیگری می‌کنم. ملوان مشکلات زیادی دارد و اگر اوضاع به همین منوال باشد قطعا در این تیم نمی‌مانم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نادر دست‌نشان که در فصل جاری لیگ دسته اول هدایت ملوان انزلی را برعهده داشت، نتوانست جایی در بین مدعیان صعود به لیگ برتر برای تیمش دست و پا کند. از این رو درباره تمدید قرارداد دست نشان با ملوان مسائل زیادی مطرح شده است که این مربی همه چیز را به آینده موکول می کند.

دست‌نشان در این خصوص گفت: «ملوان مشکلات زیادی دارد. من مربی هستم و باید مربیگری کنم و برای من فرقی نمی‌کند که در چه تیمی مربیگری می‌کنم. ملوان مشکلات زیادی دارد و اگر اوضاع به همین منوال باشد قطعا در این تیم نمی‌مانم.»

وی افزود: «در این فصل دریافتی کل بازیکنان و کادر فنی تیم به ۵۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد. یک تیم ۲۳ بازیکن دارد و چند نفر کادر فنی که مجموعا حدود ۳۰ نفر می‌شوند و ۵۰۰ میلیون بین این تعداد نفرات تقسیم شد. با این شرایط هیچ مربی نمی‌تواند کار کند اما قول‌های مساعدی دادند که در فصل بعد سازمان منطقه آزاد می‌خواهد مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرد و مشکلات حل شود و اگر قول‌های آقایان عملی شد من هم در ملوان می‌مانم.»

ملوان در پایان هفته سی و سوم لیگ دسته اول با ۵۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است.

Share