با رای 18 صنف فعال شهرستان؛

انتخابات اتاق اصناف شهرستان آستارا برگزار شد+ نتایج

در انتخابات اتاق اصناف بندرمرزی آستارا براساس رای‌گیری به عمل آمده، پنج نفر به عنوان عضو هیئت مدیره و دو نفر به عنوان عضو علی البدل تولیدی و توزیعی انتخاب شدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در انتخابات اتاق اصناف بندرمرزی آستارا براساس رای‌گیری به عمل آمده از ۱۸ صنف فعال شهرستان، حمزه کهکشان، حسین ابوالحسنی، عارف باباش‌پور، پروین برقی و تقی عبداله نیا به عنوان عضو هیئت مدیره و اسماعیل محسنی و ابراهیم ایمانی کهن به عنوان عضو علی البدل تولیدی و توزیعی انتخاب شدند.

این انتخابات همزمان با سراسر کشور در این منطقه اقتصادی از کشور برگزار شد.

در میان چهار هزار و ۹۰۰ نفر اعضای اتحادیه‌های فعال شهرستان، ۱۰ اتحادیه در زمینه توزیعی، خدماتی و ۸ اتحادیه در زمینه تولیدی، خدماتی فعالیت دارند.

شورای اصناف شهرستان آستارا بیش از ۵۰ سال قدمت دارد و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این شورا با نام اتاق اصناف فعالیت کرد تا اینکه از ۲۵ سال گذشته به نام مجمع امور صنفی تغییر یافته است.

از پنج هزار واحد تجاری فعال در آستارا حدود یک هزار و ۱۰۰ واحد یا غرفه، در بازار ساحلی این شهرستان مستقر است و چهار هزار نفر در آن مشغول کار هستند.

بازار ساحلی آستارا به عنوان یکی از ۱۵ جاذبه گردشگری و اقتصادی این شهرستان است و بیشتر غرفه داران آن پوشاک عرضه می کنند.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

Share