فرماندار آستارا:

اقدام و تلاش برای خدمت‌رسانی، یک وظیفه انسانی است | امکانات هلال احمر آستارا باید بهبود یابد

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: با توجه به ماموریت هلال احمر شهرستان آستارا، تکیه به توانایی نیروی انسانی، جوابگوی تمام نیازها نیست زیرا این شهرستان میزبان خیل عظیمی از گردشگران است بنابراین هلال احمر این شهرستان نیازمند امکانات مطلوب تری است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار آستارا در آستانه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر با رئیس و کارکنان این سازمان دیدار کرد

ابتدا رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت جمعیت هلال احمر آستارا در سال ۹۶ با کسب رتبه دوم استانی بعد از کلانشهر رشت تمام تلاش‌ها را در جهت بهبود ارائه خدمات رسانی به مردم انجام داده و امدادگران این جمعیت با حمایت مسئولین امر وظایف خود را به نحو احسن انجام میدهند.

حسین خورشیدی همچنین از اجرای طرح فرشتگان رحمت تا ۱۳ فروردین ماه خبر داد و گفت: در این طرح ۲۵۰ بسته پوشاک ایرانی شامل کیف، کفش، شلوار، پیراهن و مانتو و اقلام غذایی نظیر برنج، چای، شکر و قند توزیع شد.

وی افزود: ارزش کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در مرحله نخست این طرح حدود ۵۰۰ میلیون ریال است که توزیع آن بین نیازمندان و خانواده‌های محروم آغاز شده است.

خورشیدی با تقدیر از مشارکت خیرین جامعه در عملیاتی کردن این طرح بیان کرد اجرای طرح فرشتگان رحمت سامان دهنده کمک های مردمی است.

اقدام و تلاش برای خدمت‌رسانی، یک وظیفه انسانی است

در ادامه فرماندار آستارا با اشاره به اینکه اقدام و تلاش برای خدمت‌رسانی یک وظیفه انسانی بوده که در دینمان هم مشاهده می کنیم، گفت: رسولمان رسول صلح و دوستی است و امدادگران همین نشان را با خود داشته و انسانیت خود را نشان می‌دهند.

یونس رنجکش اظهار کرد: هلال احمر هم در حوزه امداد و نجات و هم در حوزه پیشگیری اقداماتی برای بهبود مدیریت بحران انجام داده و این امر نشان دهنده گستردگی فعالیت این سازمان است.

وی افزود: با توجه به ماموریت هلال احمر شهرستان آستارا، تکیه به توانایی نیروی انسانی، جوابگوی تمام نیازها نیست زیرا این شهرستان میزبان خیل عظیمی از گردشگران است بنابراین هلال احمر این شهرستان نیازمند امکانات مطلوب تری است.

وی در پایان گفت: دولت برای حل مشکلات خود علاقمند به همکاری با سازمان‌های مردم نهاد بوده و این مهم به دولت در دستیابی به اهداف بنیادی خود کمک شایانی می‌کند.

شهرستان آستارا با ۸۶ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

Share