نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت:

اشتغال دغدغه بزرگ و اصلی جوانان است | نسل جوان از مهم ترین سرمایه‌های کشور هستند

فاطمه شیرزاد نسل جوان از مهم ترین سرمایه های کشور محسوب می شوند و باید با بکارگیری جوانان نخبه و مسئولیت پذیر در عرصه های مدیریتی، پشتوانه های قوی برای آینده کشور و در راستای حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی فراهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاطمه شیرزاد با تبریک یازدهم شعبان مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: توجه به دغدغه ها و نیازهای جوانان مبحث مهمی است و باید در اولویت کاری تمامی مسئولین قرار بگیرد.

وی با اشاره به نقش جوانان در دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نقش جوانان در پیروزی انقلاب بی بدیل بود و دلاوریها و از جان گذشتگی های آنان در صحنه های نبرد حق علیه باطل غیر قابل انکار است.

شیرزاد با اشاره به سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) بیان کرد: امام خمینی (ره) درباره نقش و جایگاه جوانان در تحقق آرمانهای اسلام و انقلاب فرمودند: حس مسئولیت نسل جوان و کوشش های بی شائبه آنان در راه دفاع از اسلام و نوامیس قرآن مجید، در خور تقدیر و امیدواری است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت تصریح کرد: در دوران پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و تمامی صحنه ها جوانان ایران اسلامی در مقابله با مستکبرین و در راستای توسعه و سازندگی کشور نقش موثری ایفا کردند و به حول و قوه الهی امروزه نام کشورمان در بسیاری از مباحث علمی، فناوری و… سرآمد و زبانزد دنیا است.

شیرزاد افزود: نسل جوان از مهم ترین سرمایه های کشور محسوب می شوند و باید با بکارگیری جوانان نخبه و مسئولیت پذیر در عرصه های مدیریتی، پشتوانه های قوی برای آینده کشور و در راستای حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی فراهم کرد.

وی به رشادت های جوانان مدافع حرم اشاره و گفت: جوانان ایران اسلامی با دفاع از حریم ولایت (ع) اجازه ندادند گروهکهای تروریستی داعش و تکفیری به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و با نثار جان خود مدال پر افتخار خدمت به اهل بیت(ع) را کسب کردند.

Share