طراحی ویژه‌ براساس معماری بومی گیلان

استقبال مخاطبان از غرفه ناشران گیلانی در نمایشگاه کتاب تهران

گیلان تنها استانی‌ست که با ویژگی‌های خاص فرهنگ بومی و تنوع کیِفی و کمّی کتاب‌هایی با موضوعات تاریخ، فرهنگ و هنر استان خود در نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غرفه شرکت تعاونی ناشران گیلان به واسطه‌ی طراحی ویژه‌اش که براساس معماری بومی گیلان صورت گرفته است، مورد توجه اغلب مخاطبانِ نمایشگاه واقع شده و استقبال کم‌نظیری از آن شده است. علاوه بر نشر فرهنگ ایلیا به عنوان اصلی‌ترین بخش این تعاونی و نماینده‌ی گیلان، از جمله دیگر ناشران حاضر در این شرکت تعاونی می‌توان به بلور، طاعتی، سمام و… اشاره داشت. گیلان تنها استانی‌ست که با ویژگی‌های خاص فرهنگ بومی و تنوع کیِفی و کمّی کتاب‌هایی با موضوعات تاریخ، فرهنگ و هنر استان خود در نمایشگاه حضور پیدا کرده است.
همچنین طی چند روزی که از افتتاح نمایشگاه گذشته است، بازدید گیلانیان مقیم مرکز، اعم از کتابخوانان و هنرمندان از غرفه‌ی گیلان بسیار قابل توجه بوده است. ناشران گیلانی با بیش از هزار عنوان کتاب و صد عنوان کتابِ تازه چاپ، در نمایشگاه امسال حضور پیدا کرده‌اند.
لازم به ذکر است که غرفه گیلان در سال ۱۳۹۴ به عنوان غرفه برتر نمایشگاه کتاب تهران و نشر فرهنگ ایلیا از گیلان در سال ۱۳۹۵ به عنوان ناشر برتر کشور برگزیده شده‌اند.
نشانی غرفه‌ی گیلان در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران: مصلی تهران، شبستان، راهرو ۱۹، غرفه ۲

Share