از طریق برگزاری آزمون

استخدام ۵۰۰ نفر در سازمان حفاظت محیط زیست

مجوزهای لازم برای جذب ۵۰۰ نفر در این سازمان اخذ شده است که از این تعداد ۲۰۰ نفر کارشناس و کارشناس ارشد و ۳۰۰ نفر محیط بان خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مجوزهای لازم برای جذب ۵۰۰ نفر در این سازمان اخذ شده است که از این تعداد ۲۰۰ نفر کارشناس و کارشناس ارشد و ۳۰۰ نفر محیط بان خواهند بود.

کریم شافعی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آزمون جذب کارشناس و کارشناسان ارشد در ۲ ماه آینده از طریق سازمان سنجش آموزش برگزار خواهد شد.

وی در مورد جذب ۳۰۰ نفر محیط بان گفت: مراحل جذب این نیروها هم متعاقبا اعلام خواهد شد و محیط بانان در سال ۹۷ جذب شده و طبق نیازمندی های سازمانی نیروی انسانی در استان ها آغاز به کار خواهند کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح توسعه پایدار در کشور، این سازمان در راستای حمایت از این طرح ۱۷۳ طرح عمرانی به ارزش ۲۴ میلیارد دلار را ارزیابی کرده است.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متاسفانه با توجه به الزامات محیط زیستی موجود، در برنامه های توسعه ای کشور محیط زیست را مغلوب خود می دانند و چون محیط زیست نتوانسته خود را با این برنامه ها تطبیق دهد روز به روز ضعیف تر شده است.

وی اظهار کرد: این در حالی است که در قالب طرح های توسعه عمرانی، فنی و صنعتی نه تنها مخالفتی وجود ندارد بلکه همراهی می کنیم اما باید ملزومات محیط زیستی رعایت شود به طور مثال دستگاه های ذیربط جاده بسازند اما طبیعت و خاک را نابود نکنند.

Share