عضو کمیته فنی باشگاه سپیدرود:

اختلاف ۲ بندی باشگاه و کریمی قابل حل است | همه دوست دارند، کریمی بماند

عضو کمیته فنی باشگاه سپیدرود می‌گوید: اختلاف ۲ بندی باشگاه و کریمی قابل حل است و همه دوست دارند این مربی در سپیدرود بماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، احمد صومی عضو کمیته فنی باشگاه سپیدرود در خصوص اینکه چرا علی کریمی و باشگاه سپیدرود در نشست مشترک با یکدیگر برای ادامه همکاری به توافق نرسیدند، گفت: ما نشست خوبی داشتیم که دموکراسی هم در آن برقرار بود. در این نشست طرفین صحبت‌های خوبی مطرح کردند ولی روی یکی دو بند با هم به توافق نرسیدند.

وی افزود: همه اعضای باشگاه و هیات مدیره دوست دارند، علی کریمی در سپیدرود بماند چون اولا که او جوان است و انگیزه دارد، دوم اینکه کریمی بومی است و دستیارانش هم بومی هستند. در ضمن کریمی بلند پروازی زیادی ندارد که باشگاه را تحت فشار قرار بدهد. او با بضاعت سپیدرود کار کرده و به نظرم خوب هم کار کرده است.

عضو کمیته فنی باشگاه سپیدرود تاکید کرد: کریمی در جلسه‌اش با ما خیلی تعامل داشت و من به عنوان عضو قدیمی این باشگاه باید حق را بگویم. ما قول دادیم موارد جلسه و محتوای آن مسائل را رسانه‌ای نکنیم ولی به نظرم این یکی دو بند چیز خاصی نیست و قابل حل است. مثلا کریمی آنقدر با باشگاه تعامل داشته که خودش پیشنهاد کرده به خاطر وضعیت دلار بازیکن خارجی نگیریم، یا خود او ۸۰ درصد نفرات کادر فنی‌اش را نفرات بومی انتخاب کرده است.

صومی تاکید کرد: روی بحث بودجه هم کریمی به توافق رسید و اصلا مشکلی به وجود نیامد، باز هم تاکید می‌کنم روی یکی دو بند جزئی نباید اصلا بحث کرد و می‌شود این موضوعات را ساده حل کرد. من فقط یک هفته است که تن‌زاده را دیده‌ام و سعی می‌کنم با او ارتباط بیشتری بگیرم ولی موظف هستم که از کادر فنی و بازیکنان دفاع کنم چون آنها زحمت کشیدند. من دست علی کریمی و افرادی که برای این باشگاه زحمت کشیده‌اند را می‌بوسم.

Share