جعفرزاده در مراسم تجلیل از فرهنگیان

اجازه نمی‌دهیم یک نفر برای همه تصمیم بگیرد | کماکان شرمنده جامعه فرهنگیان هستیم

جعفرزاده ایمن آبادی در همایش تجلیل از معلمان استان گیلان در بندرانزلی با انتقاد شدید از تصمیم یکجانبه قوه قضائیه در فیلتر تلگرام اظهار داشت: ابر و باد و مه و خورشید در کنار دادستان محترم دست به دست هم داده‌اند که این ملت را ناامید کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در همایش تجلیل از معلمان استان گیلان در بندرانزلی با انتقاد شدید از تصمیم یکجانبه قوه قضائیه در فیلتر تلگرام اظهار داشت: ابر و باد و مه و خورشید در کنار دادستان محترم دست به دست هم داده‌اند که این ملت را ناامید کنند.

نماینده مردم رشت در مچلس شورای اسلامی متذکر شد: آخر هم زورشان به تلگرام رسید اما ما اجازه نمی دهیم یک نفر برای ۸۰ میلیون نفر تصمیم بگیرد. فقط مانده منو غذای ما را آقایان تهیه کنند.

جعفرزاده با بیان اینکه ملت باید حق انتخاب داشته باشند، افزود: حق انتخاب را هیچ کس نمی‌تواند از این ملت بگیرد اما آقای دکتر نوبخت یک حقیقت را با هم تعارف نکنیم اجازه بدهید من به عنوان شاگرد شما اگرچه باز شهادت می دهم شما بهتر از من می دانید، علیرغم اقدامات خوبی که شده و اتفاقات خوبی که افتاده و زحماتی که شما کشیده اید، من شهادت می‌دهم برای طرح رتبه بندی معلمان در هیئت دولت چقدر حرف زدیم و تلاش کردیم وقتی که شما بلند شدید و دفاع کردید از سر رتبه‌بندی بقیه وزرا نسبت به شما چه گاردی گرفتند و گفتند آقای نوبخت حالا که خودتان فرهنگی هستید، هوای فرهنگیان را دارید اما آقای نوبخت کماکان مشکل به قوت خود باقی است و کماکان ما شرمنده جامعه فرهنگیان هستیم.

نماینده رشت ادامه داد: حتما می فرمایید آقای جعفرزاده این که تناقض دارد شما جایی می فرمایید ما همه تلاشمان را کردیم و در جایی دیگر می‌گوید مشکل همچنان به قوت خود باقی است، تناقض وجود دارد ولی این تناقض توسط شما که استاد ما هستید به راحتی قابل حل است به ما هم حق بدهید اگر ما از آقای نوبخت انتظار نداشته باشیم از چه کسی و کجا باید انتظار داشته باشیم؟!

این نماینده مجلس گفت: اگر به این چیزهایی که می‌گویم اعتقاد داشته باشیم بدون تعارف فرهنگیان نباید مشکل داشته باشند، ما وظیفه داریم برای کسانی که بچه های ما را تربیت می کنند کمترین دغدغه ها را ایجاد کنیم. آقای دکتر نوبخت طرحی نو باید انداخت و فکری جدید باید کرد. این توقع ما از دولتی که همین الان انتخابات برگردد بین آن چهار نفر کماکان رای واقعی دکتر روحانیست پس از آقای دکتر روحانی دفاع می‌کنیم و حمایت می‌کنیم علیرغم همه فشارها و کوتاهی ها و همه ی نابخردی هایی که میشود ولی کماکان از دکتر روحانی دفاع می‌کنیم.

نائب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی با انتقاد از فرصت سوزی صورت گرفته تصریح کرد: تا به الان تلاش‌های زیادی شده است ولی کماکان جامعه فرهنگیان دارای مشکلات عدیده ای هستند و به هر دلیل نتوانستیم آنها را به جایگاه اصلی برسانیم.

جعفرزاده گفت: من فکر می کنم اگر آقای دکتر نوبخت امروز نتواند من فردا از کسی دیگر انتظار نمی توانم داشته باشم و خواهش من از جنابعالی به عنوان کسی که قلبا دوست داریم این است که دولت اقدامی دولت انجام دهد.می توانید با دست توانایتان مشکلات را حل کنید و این انتظار از شما می رود. شما برای جامعه فرهنگیان تلاشی و اقدامی انجام دهید تا از این وضعیت خارج شویم و فرهنگی را به جایگاه اصلی خودش برسانیم. خیلی دوست دارم در جلسه‌ای می‌توانستم زحمات شما را برای استان بگویم اما یکبار در دانشگاه گیلان سه تا را گفتم خیلی از رسانه‌های غیر استانی بی انصافی به خرج دادند. من می‌دانم با چه سختی هایی شما به گیلان کمک می‌کنید.

Share