فرماندار سیاهکل خبر داد:

آمادگی سرمایه‌گذاران استرالیا و سنگاپور برای سرمایه‌گذاری در سیاهکل

رضا اسلامی با بیان اینکه شهرستان سیاهکل آمادگی هرگونه سرمایه‌گذاری را دارد، گفت: ما برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کنیم زیرا این موضوع سبب شکوفایی و رونق اقتصادی و فراهم نمودن زمینه اشتعال در شهرستان خواهد بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار سیاهکل در حاشیه دیدار با سرمایه‌گذاران استرالیا و سنگاپور در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های استاندار گیلان در بحث گردشگری و با توجه به فراهم بودن بسترهای گردشگری در شهرستان سیاهکل، تیمی از سرمایه‌گذاران استرالیا و سنگاپور وارد این شهرستان شدند.

رضا اسلامی افزود: در نشستی موقعیت گردشگری شهرستان سیاهکل تشریح شد و ابن تیم پس از آشنایی با چشم اندازهای زیبا و گردشگری سیاهکل، آمادگی سرمایه گذاری تا سقف  ۶۰ میلیارد تومان در زمینه‌های ساخت هتل و مجتمع ها گردشگری در این شهرستان سیاهکل اعلام کردند.

فرماندار سیاهکل در پایان با بیان اینکه شهرستان سیاهکل آمادگی هرگونه سرمایه‌گذاری را دارد، گفت: ما برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن می کنیم زیرا این موضوع سبب شکوفایی و رونق اقتصادی و فراهم نمودن زمینه اشتعال در شهرستان خواهد بود.

Share