نوبخت در انزلی

آماده شرایط بعد از برهم خوردن برجام باشیم‌ | رفع مشکلات معلمان دغدغه همیشگی دولت است

سخنگوی دولت با بیان اینکه ترامپ به احتمال زیاد از برجام ‌خارج می‌شود، گفت: باید خودمان را برای بعد از برهم خوردن برجام حاضر کنیم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدباقر نوبخت صبح امروز در همایش تجلیل از معلمان استان گیلان در بندرانزلی با اشاره به تقارن دو رخداد مهم روز معلم و نیمه شعبان اظهار داشت: از انتشار و توزیع مقالات فرهنگیان در باب مفهوم فلسفی انتظار با چهار کلید واژه نبوت، امامت، خاتمیت و مهدویت حمایت می‌کنیم.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به سابقه معلمی خود گفت: من خودم یک معلم بودم و حمایت فرهنگیان و معلمان رشت باعث شد تا من وارد مجلس شوم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در ۵ سال گذشته حرکت متفاوتی در کشور آغاز شد، افزود:  محاصره اقتصادی همچنان وجود دارد اما وظیفه ما است که آن را بشکنیم و تصمیماتی که از ابتدای دولت یازدهم تا کنون تحت عنوان برجام بود و همه مردم ایران در آن سهم دارند را تا آخرین روز با مستندات دفاع می کنیم.

نوبخت با اشاره به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور کم فهم آمریکا حاضر است که از ۲۲ اردیبهشت از برجام خارج شود و به احتمال زیاد هم خارج می‌شود. بنابراین ما باید آماده متفاوت شدن فضا باشیم و بودجه های لازم را برای روزهای متفاوت نیز آماده کردیم و انتظار دارم که جمع فرهیخته فرهنگیان نیز یک بار دیگر سیاست های اتخاذ شده خصوصا درخصوص برجام را بر اساس قدرت استدلال و شاخص های مورد نظر رصد کنند و بسیار هم خرسند می شوم و امادگی دارم مجموعه نوشته های شما را به صورت کتابی ماندگار داشته باشم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه متذکر شد: از اداره کل آموزش و پرورش گیلان تقاضا دارم از همین هفته معلم تا آغاز هفته دولت نگاشته های فرهنگیان را چه نقادانه و چه مویدانه جمع آوری کرده و بنده نیز از تهران پیگیری می کنم.

نوبخت رفع مشکلات معلمان را از دغدغه‌های همیشگی دولت دانست و گفت: در صورت ارائه طرح های واقع بینانه متناسب با توانمندی ها برای فرهنگیان از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد.

Share