در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام (ره) و بزرگداشت سوم خرداد آستارا مطرح شد؛

ضرورت برپایی باشکوه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) | برگزاری مراسم سوم خرداد با حضور آیت‌الله فلاحتی

یونس رنجکش در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام (ره) و بزرگداشت سوم خرداد با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: برگزاری آیین های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) باید با حضور گسترده مردم همراه باشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بر ضرورت برپایی باشکوه آیین های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و پاسداشت قیام ۱۵ خرداد در این شهرستان تاکید کرد.

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باید با حضور گسترده مردم همراه باشد

یونس رنجکش در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام (ره) و بزرگداشت سوم خرداد با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: برگزاری آیین های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) باید با حضور گسترده مردم همراه باشند و در این برنامه ریزی ها مردم مشارکت داشته و کار ما به مردم واگذار شود.

وی اظهار داشت: کمیته های چندگانه این ستاد باید تلاش کنند تا با در نظر گرفتن ظرفیت های مردمی و استفاده از دیدگاه های صاحب نظران با طراحی برنامه های متنوع نسبت به تبیین اندیشه های حضرت امام بکوشند.

فرماندار آستارا همچنین با بیان اینکه اگر امروز صحبت از ایثارگری، همگرایی و اقتصاد مقاومتی می‌کنیم تجربه روزهای ارزشمند دفاع مقدس بوده و باید برای نسل امروز و آینده این اتفاقات مهم یادآوری شود، تصریح کرد: اینگونه برنامه‌ها به نوعی سرمایه‌گذاری فرهنگی است و هزینه‌کرد محسوب نمی شوند.

بهترین روش الگوسازی توجه به زندگی امام خمینی(ره) است

رنجکش با اشاره به اینکه باید با الگوسازی‌های مناسب ارزش‌های نهفته در جامعه را پیدا کنیم، گفت: بهترین روش الگوسازی توجه به سیره زندگی حضرت امام(ره) و تبیین آن به جامعه است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با ظرافت و دقت، کاری درخور شأن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی انجام دهند.

برگزاری مراسم سوم خرداد با حضور آیت الله فلاحتی در آستارا

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه همواره امنیت کشور به برکت رشادت های رزمندگان اسلام و انقلاب بوده است گفت: برنامه های فرهنگی با رویکرد اسلامی و انقلابی انجام گرفته است.

سرهنگ جهانبخش آرمان گفت: امروز هزار و ۳۰۰ رزمنده در شهرستان آستارا زندگی می کنند و آنها با خداوند معامله و نیاز به تقدیر ندارند ولی وظیفه ما بوده روز سوم خرداد در مزار شهدای گمنام با سخنرانی آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان از این جان برکفان انقلاب تقدیر و قدردانی خواهیم کرد.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

Share