فرمانده انتظامی شهرستان فومن

گردشگران از مسافرخانه‌های دارای مجوز رسمی استفاده کنند

جعفرزاده یادآور شد: از مسافران و شهروندان تقاضا داریم در کنار اقامت در هتل ها از مسافرخانه‌های دارای مجوز رسمی استفاده کنند و پلیس را در جریان حوادث احتمالی قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ محسن جعفرزاده در ششمین روز از نوروز ۹۷ ضمن تبریک سال نو حفظ امنیت و آرامش خانواده‌ها و میهمانان نوروزی را اولویت کاری نیروی انتظامی شهرستان فومن خواند و گفت: طرح نوروزی نیروی انتظامی از ۲۵ اسفند ماه سال جاری شروع و تا ۱۵ فروردین ماه با هدف پیشگیری از وقوع جرم، تسهیل در رفت و آمد و روان سازی ترافیک، کاهش سوانح رانندگی و تلفات جانی و برقراری نظم و امنیت اجرا می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه ماموران نیروی انتظامی با هرگونه جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در اماکن، صنوف و بازار برابر با قانون برخورد می کنند، گفت: در شهرستان فومن سه ایستگاه پلیس شبانه روزی آماده ارائه خدمات است.

وی از حضور ۲۴ ساعت پرسنل نیروی پلیس راهور در سطح شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برای حفظ امنیت از ظرفیت بسیج تحت عنوان گشت محله محور نیز استفاده می‌کنیم.

جعفرزاده افزود: تامین امنیت در بازار سطح شهر، بازار قلعه رودخان و ماسوله با حضور نیروی یگان امدادی و آموزش دیده اجرایی می شود.

وی با اشاره به ورود چند برابر ظرفیت مسافران نوروزی به شهرستان فومن گفت: میانگین ورودی مسافر به این شهرستان روزانه ۵ الی ۶ هزار می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن از جلسه با اصناف جهت پیشگیری از سرقت و بر گزاری جلساتی با جایگاه‌داران سوخت و بانک ها خبر داد و گفت: از اصناف انتظار همکاری بیشتری داریم تا پیاده رو ها را اشغال نکنند.

جعفرزاده از باز بودن معابر و خیابانها در تمام طول روز خبر داد و با اعلام کاهش سرقت در روزهای آغازین سال ۹۷ گفت: حضور نیروی انتظامی در شهرستان باعث شده تا امروز ما مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی یادآور شد: از مسافران و شهروندان تقاضا داریم در کنار اقامت در هتل ها از مسافرخانه‌های دارای مجوز رسمی استفاده کنند و پلیس را در جریان حوادث احتمالی قرار دهند.

Share