رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبرداد

کشف حدود ۶ کیلو شیشه از داخل یک دستگاه اتوبوس در سراوان رشت

احداله احدی از کشف ۵ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه از یک دستگاه اتوبوس در سراوان شهرستان رشت خبر داد و افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس، خودروی اتوبوس اسکانیا این قاچاقچی ۶۰ ساله را در حوزه شهری شهرستان رشت(سراوان) متوقف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۵ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه از یک دستگاه اتوبوس در سراوان شهرستان رشت خبر داد.

احداله احدی در تشریح این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارشات مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران عملیات ویژه پلیس، خودروی اتوبوس اسکانیا این قاچاقچی ۶۰ ساله را در حوزه شهری شهرستان رشت(سراوان) متوقف کردند، افزود: متهم به همراه دوهمدست ۴۱ و ۲۴ ساله اش دستگیر و در بازرسی از این خودرو ۵ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند،گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر می باشد.

Share