سردار مازندرانی در صومعه سرا:

کسانی ناکارآمد هستند که دل در گرو غرب دارند

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: عده ای در داخل کشور ناکارآمدی نظام را مطرح کرده و می‌خواهند بذر نا امیدی را در دل مردم بکارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سردار رضا مازندرانی در یادواره سردار شهید سید معروف ایرانی در صومعه سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رزمندگان اسلام دغدغه‌های مختلفی از جمله تردیدافکنی در اصل مسئله جنگ داشتند که این دلیرمردان با بصیرت از آن گذشتند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه خداوند راستگوترین راستگویان است که می فرماید “شهدا نزد ما روزی می خورند و زنده هستند” گفت: شهدا گنجینه جنگ ما به شمار می‌روند که امروز نیز برای ادامه راه این دلیرمردان نیازمند ایمان و بصیرت شهدا هستیم.

سردار مازندرانی با اشاره به اینکه بصیرت و دشمن شناسی هنر بزرگ امام راحل و شهدا بود خاطرنشان کرد: استحکام و استمرار ایمان و دل نبستن به دنیا همراه با تبعیت محض از ولایت و اتکال به قدرت لایزال الهی از دیگر هنرهای شهدا استکه در وصیت‌نامه‌های آنها به طور مکرر اشاره شده است.

وی با بیان اینکه شهدا در زمان حیاتشان برای مردم کارهای بسیاری انجام دادند و امروز نیز حضورشان در جامعه لمس می شود تصریح کرد: بی‌جهت نیست که امام راحل می‌فرمودند “قبور شهدا تا قیامت مزار عاشقان و دارالشفای آزادگان بوده زیرا این دلیرمردان در زمان شهادتشان معجزه‌ها می‌کنند”.

سردار مازندرانی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا است که نظام جمهوری اسلامی همچنان پا برجاست و نام بلند ایران بر بلندش در تارک هستی می‌درخشد افزود: صدام ۸ سال با ایران جنگید اما امروز بزرگترین اتوبان بغداد به نام امام خمینی(ره) مزین است و این امر نشان‌دهنده نگاه ویژه شهدا به ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه عده‌ای در داخل کشور ناکارآمدی نظام را مطرح کرده و می خواهند بذر نا امیدی را در کشور بپاشانند گفت: باید به این افراد بگوییم کسانی ناکارآمد هستند که دل در گرو غرب دارند زیرا مسئولان دلسوز و کسانی که در برخی سازمان‌ها مشغولند دل در گرو ولایت فقیه دارند و ناکارآمد نیستند و نمی‌توانید به آنها برچسب بچسبانید.

سردار مازندرانی با بیان اینکه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و اجازه نمی‌دهیم خون این دلیرمردان پایمال شود افزود: باید به آن عده‌ای که در لباس دوست حرف دشمن را می‌زنند و در صف انقلاب نفوذ کرده‌اند گفت ما هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهیم خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پایمال شده و دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

Share