در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل

پیروزی ملوان مقابل حریف قعرنشین در انزلی

در شرایطی که تصور می‌شد ملوان کار آسانی مقابل تیم قعرنشین لیگ آزادگان داشته باشد، اما آنها با نتیجه یک بر صفر مقابل راه آهن ته جدولی به برتری دست یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ملوان که در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد، در شرایطی مقابل راه آهن قرار گرفت که تصور می‌شد همانند دیگر رقبای این تیم قعرنشین به راحتی شرایط پیروزی را برای خود مهیا کند.

با این حال آنها در نیمه اول با گلی که شهریار مقانلو به ثمر رساند، با برتری راهی رختکن شدند. ملوان در ادامه مسابقه شرایط مناسبی برای افزایش گل‌های خود داشت که دو بار تیرک دروازه مانع از اتفاق شد. در دقایق پایانی اما راه آهن صاحب فرصت خوبی روی ضدحمله شد و در حالی که دروازه بان ملوان نیز با اشتباه  خود به حریف اجازه دستیابی به گل تساوی را داده بود، مدافع این تیم توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

شاگردان نادر دست نشان با دستیابی به سه امتیاز این بازی با نتیجه نزدیک مقابل راه آهن، اکنون با ۵۲ امتیاز در رده ششم جدول جای گرفته اند. راه آهن نیز که سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شده اکنون با ۱۰ امتیاز و دریافت ۶۱ گل طی ۳۲ بازی اخیر جایگاه انتهایی جدول را از آن خود کرده است.

Share