در پی انتصاب به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان

پیام تبریک مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان به آیت الله فلاحتی

مسئول دفتراستانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان گیلان، اسماعیل پوررضا انتخاب جناب آقای رسول فلاحتی را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت را طی پیامی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  اسماعیل پوررضا مسئول دفتراستانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان گیلان، انتخاب جناب آقای رسول فلاحتی را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت را طی پیامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی
برادرگرامی حضرت آیت الله حاج شیخ رسول فلاحتی دامت توفیقاته

سلام علیکم
انتصاب جنابعالی ازسوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بی تردید حضورمؤثر جنابعالی در خطه ی ولایتمدار گیلان مایه‌ی رشد همه جانبه‌ی استان، اعتلای حوزه های علمیه، پناهگاهی برای جوانان غیور و با انگیزه و عامل وحدت و حرکت در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی خواهدبود.
برخود لازم می دانم از زحمات علمی و عملی حضرت آیت الله قربانی دام عزه در طول تصدی این مسئولیت سنگین از طرف خود و همه ی هم استانی‌های عزیزمان تقدیر و تشکر نموده و ازخداوند متعال طول عمر و دوام توفیقات ایشان راکه از مفاخر علمی کشور محسوب میشوند، مسألت نمایم.

اسماعیل پوررضا
مسئول دفتراستانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان گیلان

Share