به مناسبت 12 فروردین

پرواز بادبادک‌ها و لافند بازی در ساحل آستارا

جشنواره آیین‌های سنتی و جشنواره بادبادک ها امروز با انجام برنامه‌های متنوع در طرح ساحلی سفیر امید آستارا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت گرامیداشت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی جشنواره آیین‌های سنتی و جشنواره بادبادک ها امروز با انجام برنامه‌های متنوع در طرح ساحلی سفیر امید آستارا برگزار شد.
در این جشنواره ها برنامه های متنوعی از جمله لافند بازی اجرای حرکات نمایشی روی طناب و موسیقی سنتی و همچنین بادبادک بازی و اجرای ورزش پرهیجان فریزبی همراه بود، کودکان و نوجوانان آستارایی و مسافران نوروزی در جشنواره زیبای پرواز باد بادک ها شرکت کردند.
در برهه کنونی با افزایش استفاده کودکان از بازیهای کامپیوتری و همچنین مشغله زیاد والدین و سرپرستان ایشان، شاهد فراموشی بازیهای قدیمی هستیم. لذا برگزاری این جشنواره، قطعا هم برای کودکان و هم برای بزرگترهای ایشان، لطف خاصی داشت.
در این جشنواره شاد و مفرح که بیش از ذو ساعت به طول انجامید، شرکت کنندگان با به پرواز درآوردن بادبادک های خود روز جمهوری اسلامی را گرامی داشتند.
شهرستان آستارا در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان با میزبانی چند میلیون مسافر در سال و تردد بیش از ۸۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از مرز آن، جزو ۲۰ شهر گردشگرپذیر کشور محسوب می شود.

Share