همه از اسپانسر تیم‌ملی کارت هدیه گرفتند، فقط من نبودم

واکنش پیروانی به خبر محرومیت ۵ ساله

کمیته اخلاق به تازگی رایی صادر کرده که حکایت از محرومیت ۵ ساله یکی از اعضای یکی از تیم‌های لیگ برتری پایتخت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «افشین پیروانی» مدیر پیشین تیم ملی فوتبال ایران، با اشاره به اینکه دخل و تصرفی در پاداش های تیم ملی نداشته است، گفت: تنها به عنوان مدیر، برگه های پاداش را امضا کردم و باید از حق خودم دفاع کنم.

 پیروانی چهارشنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیم پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه شنیده می شود با محرومیت پنج ساله از کمیته اخلاق روبه رو شده است، اظهار داشت: یکسری جوایز بود که حامی مالی تیم ملی فوتبال ایران به اعضای تیم اهدا کرد. نماینده این حامی و ۵۷ نفر در آن مراسم حضور داشتند که دوستان می توانند با آنان در خصوص سرنوشت جوایز تماس بگیرند.

وی افزود: این پاداش‌ها به همه اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و مسئولان داده شد و من دخل و تصرفی در آن نداشتم. به عنوان مدیر تیم ملی برگه جوایز را امضا کردم و حالا تقصیرات به گردنم افتاده است.

پیروانی در پاسخ به این پرسش که آیا پشت پرده‌ای درباره این موضوع وجود دارد؟ توضیح داد: امیدوارم که پشت پرده‌ای وجود نداشته باشد و صحبت‌ها به حقیقت تبدیل شود. اجازه دهید که کمیته اخلاق مشخص کند منظورش کدام مدیر بوده است و اگر من باشم، پاسخگو خواهم بود.

پیروانی در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان کرد مدیر متخلف (الف.پ) نام دارد، جواب داد: با گفتن حروف الفبا نمی توان مقصر را پیدا کرد. هنوز ابلاغی به دستم نرسیده است و اگر حکم کمیته اخلاق علیه من باشد، باید از خودم دفاع کنم.

وی در مورد دیدار پرسپولیس با پارس جنوبی، گفت: تیم هایی که به قهرمانی زودهنگام می رسند، در دیدارهای باقی مانده با مشکلاتی مواجه می شوند که این امر سبب شد، امروز نمایش چندان خوبی نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه انگیزه بازیکنان پرسپولیس کاهش یافته است، گفت: باید تلاش کنیم تا در بازی های آینده، نتایج بهتری کسب کنیم.

پیروانی در مورد دیدار بعدی تیمش برابر السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: السد بهترین تیم منطقه غرب آسیاست و باید نمایش بسیار بهتری نسبت به امروز برابر آنان داشته باشیم.

Share