از این به بعد تحمل نخواهیم کرد

هشدار تولیت امام‌زاده صالح به هواداران احمدی‌نژاد

تولیت آستان حضرت امام‌زاده صالح با اشاره به بست‌نشینی و ایجاد اخلال توسط هواداران احمدی‌نژاد گفت: تا امروز تحمل کرده‌ایم ولی از این به بعد تحمل نخواهیم کرد و اینطور افراد را راه نمی‌دهیم تا امنیت و آرامش زائران تأمین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجّت‌الاسلام عبدالعلی گواهی تولیت آستان حضرت امام‌زاده صالح، شب گذشته(پنجشنبه ۲۳ فروردین) با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع)، چند ویژگی‌ شاخص آن حضرت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: صبر فوق‌العاده حضرت و عباداتی که داشتند زبانزد همه بود.

گواهی، در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه از زمان تحویل سال تا کنون، متأسفانه چهار جلسه مهمانان غیرمنتظره داریم، خاطرنشان کرد: همه ما برای دعا به اینجا می‌آییم و بعد از اینکه دعا کردیم و حاجت خود را طلب کردیم، اینجا را ترک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دعا کردن نیاز به فراخوان ندارد تصریح کرد: می‌شود برای نماز باران یا دعاهایی از این قبیل فراخوان داد، اما اینکه شخصی پدر و مادرش بیمار باشد یا برادرش در زندان باشد و بیاید فراخوان بدهد، این درست نیست.

گواهی با بیان اینکه امروز و در حالی که مداح مراسم مشغول ذکر توسل اهلبیت علیهم‌السلام بود، یک نابینا را اجیر کردند و بلندگو را از دست او گرفت، اظهار داشت: اینجا اماکن مقدسه است. اینجا برای همه است؛ به هیچ جریان یا گروه یا طیف خاصی تعلق ندارد. ما اینجا زائر مسیحی، یهودی، کلیمی و انواع افراد را می‌بینیم که حضور پیدا می‌کنند. بنا نیست امنیت و آرامش مردم را به هم زنیم.

وی تأکید کرد: از محضر یکایک زائران عزیز بابت اتفاق امروز عذرخواهی می‌کنم.

تولیت آستان حضرت امام‌زاده صالح(ع) ادامه داد: من امروز مسئول هستم؛ بنا نیست وقتی فردا کسی آمد و مسئول اینجا شد، من بیایم اینجا بست نشینی کنم بگویم این آقا دارد خراب می‌کند. خب من در جای خودم باید جواب دهم.

گواهی ادامه داد: کسی که هشت سال مسئول بوده باید پاسخگو باشد. اینکه بیاید چنین رفتاری را انجام دهد نامطلوب است. از هر کسی این حرکت پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه ما تا امروز تحمل کرده‌ایم ولی از این به بعد تحمل نخواهیم کرد، تصریح کرد: از امروز به بعد، اینطور افراد را راه نمی‌دهیم تا امنیت و آرامش زائران تأمین شود.

Share