از دوم تا یازدهم اردیبهشت

نمایش لولومیا در رشت روی صحنه می‌رود

نمایش لولومیا از دوم تا یازدهم اردیبهشت ماه امسال در مرکز تخصصی تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت روی صحنه می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بیان داشت: این نمایش صبح‌ ها در نوبت های ۹ و ۱۱ برای اعضا و دانش ‌آموزان و ساعت ۱۸ برای خواده ها اجرا می شود.

اسفندیار ضیائی با بیان اینکه علاقه‌ مندان می توانند برای هماهنگی و تهیه بلیت این نمایش با شماره ۳۳۳۶۶۶۳۰- ۰۱۳ تماس بگیرند، اظهار کرد: نمایش لولومیا با هدف افزایش گستره فعالیت‌ های نمایشی و انتقال آموزه‌ های تربیتی با بهره‌ گیری از ابزار هنر تهیه شده است.

وی درباره این نمایش خاطرنشان کرد: شخصیت اصلی نمایش لولومیا دختری است که از اختلاف نظر و درگیری تکراری پدر و مادرش خسته شده و برای برطرف‌ کردن این مشکل، از پدر بزرگ و مادربزرگ خود تقاضای کمک می‌کند.

به گفته ضیایی، نقش‌ آفرینی پدربزرگ و مادربزرگ در این نمایش با محوریت کودک و نوجوان، زمینه ‌ساز رخداد‌های طنز، جذاب و حاوی نکته‌ های ظریف تربیتی است که درس‌ های ارزشمندی برای مخاطب به ارمغان می آورد.

عباس دوست قرین نویسندگی و منیژه واحد کارگردانی این نمایش را بر عهده دارند. همچنین زینب شعبانی، منوچهر امیری، مجتبی معیری، غزاله مومن زاده و مایا ربانی از بازیگران، محمود فرضی‌ نژاد و آرش عشقی نیز از دیگر دست ‌اندرکاران اجرای این نمایش هستند.

بیش از ۵۰ هزار کودک و نوجوان در ۳۱ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان عضو هستند.

Share