برای گروه سنّی کودک و نوجوان

نمایش «بابک و غول خشکسالی» در رشت به روی صحنه می‌رود

نمایش موزیکال «بابک و غول خشکسالی» آغازگر فعالیت‌های نمایشی استان گیلان در سال ٩٧ است که به گارگردانی نیما جهان‌بین، برای گروه سنّی کودک و نوجوان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش موزیکال «بابک و غول خشکسالی» آغازگر فعالیت‌های نمایشی استان گیلان در سال ٩٧ است که به گارگردانی نیما جهان‌بین، برای گروه سنّی کودک و نوجوان به روی صحنه می‌رود. در خلاصه‌ی این نمایش آمده است: « آب شهر به طور ناگهانی قطع شده است. همه مردم تشنه هستند. در اخبار اعلام می‌کنند که موجود عجیبی روی لوله سد نشسته و راه آب را بسته است. مادر بابک مریض شده است و به آب احتیاج دارد. بابک به سد می‌رود تا ببیند چه اتفاقی افتاده است تا زودتر به مادرش آب برساند. آقای شهردار وظیفه حل مشکل را به عهده دارد و می‌خواهد غول را نابود کند. بابک از او می‌خواهد تا در حل مشکل کمک کند و با اصرار فراوان آقای شهردار را راضی می‌کند. بابک پیشنهاد می‌کند که دکتری بیاید تا ببیند مشکل غول چیست، که …»

زهرا حامی خواه، مجتبی واشیان، مسعود منسومی، احمد مرزبان، شقایق مسکنی، علی تقوایی بازیگران «بابک و غول خشکسالی» و سارا وحدی، شیما برازنده عروسک‌گردانان این نمایش هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مسعود منسومی(دستیار کارگردان)، ستاره افشون(منشی صحنه)، مسعود شکوری(مدیر تولید و صحنه)، غزاله جهان بین(طراح لباس)، نیما جهان‌بین و مسعود منسومی(طراح ماسک و دکور)، سعید غیاثی(روابط عمومی و تبلیغات)، شادی مهدی‌زاده(عکاس)، مهتاب طلا(نقاشی ماسک) و هاله دادخواه و روزبه غیاثی(دستیاران اجرا).

«بابک و غول خشکسالی» از ١٨ تا ٣١ فروردین، ساعت ٧ عصر در تماشاخانه استاد اکبر رادی واقع در خیابان سعدی رشت اجرا خواهد شد.

علاقمندان جهت تهیه‌ی بلیت برای تماشای این نمایش به سایت هفت ساز مراجعه نمایند.

Share