نماینده مردم آستارا در مجلس:

نباید به وفور پرونده‌های قضایی افتخار کرد | قانون برای همه یکسان است

ولی داداشی با اشاره به اینکه متاسفانه وقتی با مدیری برخورد می‌شود صداهای برخی افراد بلند می شود، گفت: این انتظار را از مدیر سیاسی استان نداریم که در مقابل دستگاه قضا موضع بگیرد و بخواهد با تخلف برخی مدیران کل کنار بیاید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح ساختمان دادگستری شهرستان آستارا با اشاره به اینکه طبق گفته دین «العدل اساس و الحکم»، گفت: عدالت در تمام حوزه‌های سیاسی و قضایی باید اتفاق بیفتد.

ولی داداشی با بیان اینکه اینکه نباید به وفور پرونده‌های قضایی افتخار کرد، تصریح کرد: نیازمند همت جدی برای کاهش این پرونده‌ها هستیم.

وی در ادامه با ذکر این موضوع که دستگاه قضایی قوه مستقل است و هیچ کس چه در دستگاه‌های اجرایی و چه در قوه مقننه حق دخالت در پرونده ها را ندارد، افزود: بعضاً شاهد ورود غیر قانونی و تحت فشارهای سیاسی گذاشتن قوه قضاییه هستیم.

داداشی گفت: قانون برای همه یکسان بوده و باید با متخلف دولتی و عادی برخورد شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه وقتی با مدیری برخورد می‌شود صداهای برخی افراد بلند می شود، گفت: این انتظار را از مدیر سیاسی استان نداریم که در مقابل دستگاه قضا موضع بگیرند.

وی همچنین با بیان اینکه مردم گلایه دارند که چرا با مدیران متخلف گردن کلفت برخورد نمی‌شود، عنوان کرد: قوه قضاییه باید با مدیران ارشد متخلف برخورد کرده و بنده به عنوان نماینده مردم از این رویکرد قوه قضاییه حمایت می‌کنم و امیدوارم استقلال قوه قضاییه زیر سوال نرود چون اگر این استقلال محدود شود در واقع اساس حاکمیت را زیر سوال می رود.

Share