رییس شورای شهر بندر انزلی مطرح کرد:

نامگذاری خیابانی به نام زنده‌یاد قایقران | برای حفظ آرامش ملوان سکوت کردیم

امیر احمدی‌فرد با بیان اینکه پس از گذشت بیست سال هنوز داغ از دست دادن سیروس قایقران کم نشده است، افزود: امروز قصد داریم نام یکی از خیابان های شهر را به نام این اسطوره کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سی و یکمین جلسه شورای شهر بندر انزلی با حضور شهردار بندر انزلی، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان انزلی و مدیر کل پسماند استان گیلان برگزار شد.

قصد داریم نام یکی از خیابان های شهر را به نام سیروس قایقران کنیم

امیر احمدی‌فرد رییس شورای شهر بندر انزلی در ابتدا با تبریک سال جدید اظهار کرد: فروردین که می‌رسد برای انزلیچی‌ها یک تلخی دارد که آن هم از دست دادن سیروس قایقران این اسطوره فراموش نشدنی فوتبال کشور است.

وی با بیان اینکه پس از گذشت بیست سال هنوز داغ از دست دادن این قهرمان کم نشده است، افزود: امروز قصد داریم نام یکی از خیابان های شهر را به نام این اسطوره کنیم.

رییس شورای شهر انزلی با اشاره به توریستی بودن این شهر خاطرنشان کرد: از فرماندار و دیگر دستگاه‌های اجرایی که کمک کردند که میزبان خوبی در ایام عید برای گردشگران باشیم تقدیر می کنم.

وی با بیان اینکه برای تحقق بودجه ۱۴۱ میلیارد تومانی شهرداری بندر انزلی باید در سال جدید تلاش و همت بیشتری را به کار گیریم، تصریح کرد: به تجارب و توانایی شهردار بندر انزلی اعتقاد دارم اما باید با اولویت بندی، مدیریت زمانی برای تمام پروژه ها داشته باشیم.

منطقه آزاد خارج از انزلی نیست

احمدی‌فرد با بیان اینکه باید پاسخگوی انتقادات سازنده باشیم و انتقادات را با جان و دل می خریم و اگر اشتباهی کنیم شهامت عذرخواهی کردن را نیز داریم، عنوان کرد: جشن نوروزی سال جدید با همکاری شهرداری و با منطقه آزاد انزلی برگزار شد و این پیامی داشت که منطقه آزاد خارج از انزلی نیست.

رییس شورای شهر انزلی با بیان اینکه به دنبال هم افزایی با منطقه آزاد انزلی هستیم متذکر شد: با تلاش های مدیر عامل منطقه آزاد این مجموعه‌ به مقصد گردشگری تبدیل شده است و در سال های آتی با احداث مارینا و آکواریوم دریایی به قطب گردشگری ایران تبدیل خواهد شد.

احمدی فرد با بیان اینکه با توجه به اینکه مردم شهرستان انزلی دینی بر گردن منطقه آزاد دارند گفت: دو کمیته مشترک شامل کمیته فعالسازی بازار و سرمایه گذاری و همچنین کمیته فرهنگی گردشگری و شهرسازی فی مابین شهرداری و منطقه آزاد انزلی در حال تشکیل است.

وی با اشاره به هدف کمیته فعالسازی بازار و سرمایه گذاری گفت: عمده ترین هدف این کمیته پیگیری اجرای برنامه های ترکیبی بازار شهر انزلی، بررسی تسهیلات و امتیازاتی که می توان به بازاریان دارای پروانه کسب شهرستان بندرانزلی تعلق گیرد.

احمدی‌فرد ادامه داد: هدف از کمیته فرهنگی گردشگری و شهرسازی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، توسعه حمل و نقل عمومی و اتوبوسرانی، احداث مارینا و راه اندازی گردشگری دریایی و اجرا پروژه های زیربنایی و زیباسازی است.

برای حفظ آرامش ملوان سکوت کردیم

رییس شورای شهر بندر انزلی با اشاره به هجمه‌های وارده به شورا در خصوص حمایت از باشگاه ورزشی ملوان بیان کرد: برای حفظ آرامش ملوان سکوت کردیم تا چالشی به چالش‌های ملوان اضافه نکنیم ولی برخی بی انصافی می کنند و گفتند اعضا شورا موجب فراری دادن دکتر دنیامالی شدند و دوستان ضعف مدیریت خود را به گردن اعضا شورا انداختند.

وی در پایان با اشاره به هیئت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: خواستار اصلاح و ترمیم هیئت مدیره باشگاه و تعیین تکلیف سهام باشگاه ملوان هستیم زیرا برخی که هیچ مسئولیتی در شهرستان ندارند در هیئت مدیره باشگاه هستند.

Share