مربی سپیدرود رشت

مشکل بزرگ سپیدرود نداشتن زمین تمرین است|با دو اتوبوس از رشت به اصفهان آمدیم

مربی سپیدرود رشت گفت: به خاطر شرایط مالی مجبور شدیم با دو اتوبوس از رشت به اصفهان آمدیم با این حال تلاش می کنیم این مراحل را پشت سر بگذاریم و فکر نمی‌کنم برای ذوب آهن مشکلی وجود داشته باشد زیرا دست سرمربی باز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: با باشگاهی بازی داریم که هدف گذاری ابتدای فصلش کسب نتیجه در سه جام است و اکنون فقط جام حذفی را از دست داده ولی در لیگ قهرمانان حضور دارد و رتبه دوم لیگ برتر را هم دارد. جذب بازیکنان نیم فصلش نشان می‌دهد دنبال چه هدفی است. سپیدرود به تازگی به لیگ برتر صعود کرده و می‌خواهد در لیگ برتر بماند. مشکل بزرگ ما نداشتن زمین تمرین است و امیدوارم در شهرباران این مشکل حل شود. فردا بازی هوشمندانه ای باید انجام بدهیم و جسور باشیم.

وی افزود: بازیکنان تیم ما می‌دانند برای تیم شهرشان و پیراهنی که پوشیده اند باید ارزش قائل شوند و باید با کسب امتیاز به رشت برگردند. امیدوارم در دو بازی مان در رشت هم نهایت امتیاز را بگیریم. علی کریمی هم محروم است و روی نیمکت حضور ندارد. محمد رضا مهدوی مصدوم و میلاد قربانزاده محروم تیم ما هستند.
امامی فر تصریح کرد: بازی های گذشته ما هم سخت بود بازی با سپاهان در رشت به پیروزی رسیدیم. یک ماه است روی زمین چمن مصنوعی در رشت تمرین می‌کنیم و این مقوله برای تیم ما مشکل ساز است. همانطوریکه در رشت تیم ها با مشکل مواجه می شوند. ذوب آهن، فولاد و تراکتورسازی همه به دنبال حفظ جایگاه خود هستند و رقبای ما وضعیت شان به همین شکل است. با حضور علی کریمی انگیزه بازیکنان در تیم ما به وجود آمده است.

وی در مورد شناختش از ذوب آهن گفت: ذوب آهن در آسیا و لیگ برتر بازی های متفاوتی دارد. دست امیر قلعه نویی برای تعویض ها و انتخاب ترکیبش باز است. ما با شرایط خودمان و بازیکنانی که در اختیار داریم نهایت پتانسیل را استفاده می‌کنیم. فردا جای اشتباه نداریم و باید اشتباه ها را به حداقل برسانیم و وضعیت تیم ذوب آهن مشخص است. کی روش، تبریزی و حسینی بازیکنان خوبی در خط حمله هستند. در هافبک حدادی فر را دارند. باید دید بازیکنان در روز مسابقه چه شرایط روحی و جسمانی دارند.

وی در مورد مبلغ پرداختی باشگاه به بازیکنان سپیدرود گفت: من در مورد مسایل مالی حرف نمی‌زنم زیرا اشراف کامل به قرارداد بازیکنان ندارم و این تیم چند مالک عوض کرده و شرایط پرداخت ها مبهم است اما آنطور که می‌دانم حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

امامی فر در مورد اینکه سپیدرود با سه تیم آسیایی بازی دارند و احتمال دارد که قلعه نویی با نفرات ذخیره اش مقابل سپیدرود به میدان بیاید گفت: فکر نمی‌کنم ذوب آهن یک بازی در تاشکند دارد و می‌تواند در آنجا نتیجه دلخواهش را بگیرد. قلعه نویی از بازیکنانش به صورت چرخشی استفاده می‌کند تا نتیجه مطلوب را در آسیا و لیگ بگیرد. این مساله برای ما هم هست که ۵- ۶ روز دیگر باید مقابل تراکتورسازی بازی کنیم. به خاطر شرایط مالی مجبور شدیم با دو اتوبوس از رشت به اصفهان آمدیم با این حال تلاش می کنیم این مراحل را پشت سر بگذاریم و فکر نمی‌کنم برای ذوب آهن مشکلی وجود داشته باشد زیرا دست سرمربی باز است.

Share