سیدکاظم دلخوش مطرح کرد

مردم گردشگری دریایی را فراموش نکنند | حمایت مردم صنعت گردشگری را توسعه می‌دهد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:سازمان بنادر و دریانوردی برای رونق گردشگری دریایی در سال ۹۷ اقدامات ویژه‌ای انجام داده است لذا از مردم دعوت می‌کنیم که در سفرهای نوروزی خود به شهرهایی بندری، گردشگری دریایی را فراموش نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کاظم دلخوش درباره گردشگری دریایی به ویژه در ایام نوروز، توضیحاتی را ارایه کرد و گفت: سال‌های گذشته وجود شناورهای غیر استاندارد باعث شده بود که خدمات مطلوبی به مردم ارایه نشود لذا خیلی از مسافران تمایلی به گردشگری دریایی نداشتند و حتی برخی‌ها برای عبور از یک مسیر به اجبار از شناورها استفاده می‌کردند اما با ارایه تسهیلات وضعیت شناروها تغییر قابل‌توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه شناورهای مسافری که در مسیرهای مختلف شهرهای بندری تردد دارند استاندارد و مجهز هستند،اظهار کرد: از آنجا که سازمان بنادر و دریانوردی نظارت مستمر و گسترده ای بر فعالیت شناورهای مسافری دارد مردم بدون دغدغه و نگرانی می‌توانند سوار شناورها شوند و این امر به طور قطع بر گردشگری دریایی کشور اثرگذار است. همچنین، در بسیاری از کشورها گردشگری دریایی یکی از فعالیت‌های سودده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم به سمت کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی برویم، توجه به گردشگری دریایی یکی از اهرم‌های کمک‌کننده است.

وی با بیان اینکه توجه مردم به گردشگری دریایی باعث می‌شود، شهرهای بندری برای توسعه، تجهیز و به روزرسانی شناورهای مسافری فعالانه تر عمل کنند، گفت:خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردی تسهیلات خوبی در اختیار افرادی که می‌خواهند برای تعویض شناور فرسوده خود اقدام  و یا خرید کنند، قرار می‌دهد.

Share