فرماندار بندرانزلی در جلسه شورای اداری:

مردم از رفتار برخی مدیران انزلی گلایه دارند | مدیران نگاه توسعه گرا داشته باشد

فرماندار بندرانزلی تاکید کرد: کسی که از پس انجام دادن این کارها بر نمی آید نباید مسئولیت داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میرشمس مومنی زاده در جلسه شورای اداری که در فرمانداری شهرستان بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: از مدیران و کارمندان ادارات انتظار میرود تکریم ارباب رجوع را به عنوان یکی از وظایف اصلی و اولیه مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه گلایه‌مندی هایی از مردم به گوش می رسد، افزود: افرادی که به این مسئله مهم توجه کافی ندارند باید توسط مدیران توجیه شوند.

فرماندار بندرانزلی ادامه داد: باید با مردم با خوشرویی برخورد شود و این از وظایف ما می باشد.

وی خاطر نشان کرد: تکریم شهدا و خانواده هایشان نیز یکی از مهم ترین وظایف ماست زیرا ما موجودیت، بقا و تداوم انقلاب را مدیون شهدا هستیم.

مومنی زاده با اشاره به اینکه یکی از آسیب های جدی در ادارات، روزمرگی است، تصریح کرد: مدیری که صبح بیاید اداره و تا بعد از ظهر همان کار روز گذشته را انجام دهد و برود کارآمد نیست.

وی تصریح کرد: مدیر در جمهوری اسلامی باید نگاه توسعه گرا داشته باشد و برای ایجاد تحول در دستگاه تحت مسئولیت خود بکوشد.

فرماندار بندرانزلی تاکید کرد: کسی که از پس انجام دادن این کارها بر نمی آید نباید مسئولیت داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر مسئولان شهرستان بندرانزلی این نکات را رعایت می کنند، گفت: تعداد محدودی این نکات را رعایت نمی کنند و باعث می شوند که مردم همه مسئولان را با یک دید نگاه کنند و این پسندیده نیست.
*مشکلات کمبود آب در سال زراعی پیش رو باید برطرف شود
فرماندار بندرانزلی در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه در سال زراعی پیش رو با مشکلاتی در زمینه کمبود آب مواجه هستیم، اظهار کرد: با توجه به حساسیت موجود در زمینه کشاورزی و زراعت برنج، کمبود آب موجود  پیگیری می شود.

وی افزود: ۱۷ ایستگاه پمپاژ آب نیاز به تعمیر دارند و ۳ حلقه چاه ما نیز مشکل برق و تجهیزات دارند که باید برطرف شوند.

مومنی زاده با اشاره به اینکه شهرستان انزلی از منابع آبی مدرن بهره مند نیست، بیان کرد: در این شهرستان از منابع آبی محلی استفاده می شود و به همین دلیل ایستگاه های پمپاژ آب و چاه ها تعیین کننده هستند.

وی در پایان تاکید کرد: این مشکلات باید تا ۲۰ روز آینده حل شوند تا سال زراعی پیش رو را با کمترین خسارت وارده پشت سر بگذاریم.

Share