مصاحبه تند حسین کعبی علیه تن زاده

مالک سپیدرود چیزی از توپ و فوتبال نمی‌داند!

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تن‌زاده چیزی از توپ و فوتبال نمی‌داند و من او را مالک باشگاه سپیدرود نمی‌دانم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، حسین کعبی در مورد وضعیت سپیدرود رشت و مشکلات مالی این تیم گفت: در تیم ما مشکل خاصی از لحاظ فوتبالی وجود ندارد، چون هواداران پشت تیم هستند و بازیکنان و کادر فنی هم تلاش می‌کنند. متأسفانه آقای تن‌زاده مالک باشگاه اصلاً نمی‌داند فوتبال و توپ چیست و من او را به‌عنوان مالک باشگاه قبول ندارم. مالک سپیدرود مردم و هواداران هستند. الان در فوتبال ما تنها مدیر فوتبالی سعید آذری است و نمی‌دانم مدیرانی که هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانند در این فوتبال چه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: آقای تن‌زاده! من بازیکن جوان و بی‌سابقه نیستم که جواب شما را ندهم. او در این مدت فقط وعده‌های دروغ داده است، ولی من با این چیزها سیاه نمی‌شوم. من با مدیران زیادی کار کرده‌ام و واقعاً نمی‌دانم چرا فدراسیون اجازه می‌دهد که مدیران غیرفوتبالی در این فوتبال باشند. خواهش من از آقای تاج این است که چنین مدیرانی در فوتبال نباشند. با این اتفاقات واقعاً خجالت می‌کشم که بگویم فوتبال ایران حرفه‌ای است.

کعبی همچنین خاطر نشان کرد: یک نفر در هیئت فوتبال که من بعداً اسمش را خواهم آورد، گفته است که من ۶۰ درصد از مبلغ قراردادم را گرفته‌ام! او چرا در مورد من این حرف‌ها را زده است؟ چرا این را نمی‌گوید که کعبی سال قبل خودش ۷۰ میلیون تومان برای تیم لباس خرید؟! من به موقع در مورد این آدم حرف می‌زنم، ولی بهتر است که خبرهای دروغ را به بیرون ندهد.

مدافع – هافبک تیم فوتبال سپیدرود در مورد جلسه شب گذشته‌اش با مالک این باشگاه گفت: من و غلامی از جلسه بیرون آمدیم. آخر چقدر باید دروغ بشنویم. مالک باشگاه اسطوره‌ای مثل کریمی را آورده که با آبروی او بازی کند، ولی او باید بداند که نمی‌تواند به سادگی از کریمی سوءاستفاده کند. او به ما گفت که اگر پول شما را بدهم و بعد تیم سقوط کند، چه کار کنم؟ مگر وظیفه تن‌زاده چیزی غیر از این است که حق بچه‌ها را بدهد؟ روز اول گفتند که او میلیاردر است، ولی حالا می‌بینیم که چگونه تیم را دچار مشکل کرده است.

«ما فقط حق‌مان را می خواهیم، نه بیشتر نه کمتر»، وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: چرا وقتی دو بازی را بردیم پاداش ندادند؟ چرا قبل از عید حتی یک خسته نباشید به بازیکنان نگفتند؟ بعضی‌ها می‌خواهند این تیم سقوط کند، ولی مطمئن باشید در لیگ برتر می‌مانیم. اگر سقوط کردیم دیگر اسم مرا در شهر رشت نیاورید! ما فقط به عشق مردم و هواداران بازی می‌کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان اظهار داشت: بعضی از آقایان با نقشه نظرمحمدی را اخراج کرد و بعدها افراد دیگری را به این تیم آوردند، حالا هم کریمی را آورده‌اند و می‌خواهند با آبروی او بازی کنند. آقایان! شما نمی‌توانید سابقه و آبروی ما را خراب کنید. ما فقط برای خوشحالی مردم رشت بازی می‌کنیم و قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم.

Share