سرپرست داماش گیلان:

عملکرد و نتایج ضعیف داماش در پنج دیدار اخیر کتمان ناپذیر است!

حاجی پور ظهار داشت: نمی توانیم عملکرد و نتایج ضعیف داماش در پنج دیدار اخیر را کتمان کنیم در حالی که تمام تلاش مدیریت باشگاه این بود که کمبودی از لحاظ مالی و لجستیکی احساس نشود. با این حال در دو بازی آینده امیدواریم و با تمام قوا بجنگیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست داماش با اشاره به دیدار داماش برابر سردار بوکان اذعان داشت: متاسفانه گل زودهنگامی که دریافت کردیم، شاکله تیم را بهم ریخت.

محمدرضا حاجی پور سرپرست داماش گیلان در گفتگو با وارش اسپورت با بیان عبارت فوق گفت: پس‌ از گل با توجه به اینکه داماش نیاز مبرم به امتیاز در این دیدار داشت، بی محابا وارد فاز هجومی شدیم، چرا که باخت با هرنتیجه ای بارقه های امیدمان برای صعود به لیگ یک را از بین می برد!

وی با تقدیر از مهمان نوازی هواداران بوکانی اظهار داشت: در دیدار رفت و برگشت داماش و سردار شاهد اتفاقات خوب و پسندیده ای بودیم که در این روزها در فوتبال به ندرت می بینیم. مهمان نوازی در خون کردها و گیلک هاست و علاوه بر اینکه این حس نزدیکی متقابل کردها و گیلک ها در طول تاریخ بلاخص نهضت جنگل وجود داشته است، امسال هم شاهد بودیم که فوتبال بهانه ای شد تا از مشاهده اتحاد این دو قوم اصیل و مهمان نواز لذت ببریم.

حاجی پور در ادامه و در پاسخ به انتقادات هواداران به عملکرد فنی تیم اظهار داشت: نمی توانیم عملکرد و نتایج ضعیف داماش در پنج دیدار اخیر را کتمان کنیم در حالی که تمام تلاش مدیریت باشگاه این بود که کمبودی از لحاظ مالی و لجستیکی احساس نشود. با این حال در دو بازی آینده امیدواریم و با تمام قوا بجنگیم همان گونه که سبک حمایت هواداران مان را تمجید می کنیم این حق را هم برایشان قائل خواهیم شد تا انتقادی داشته باشند.

سرپرست داماش ادامه داد: هوادار ما در تشویق کردن حرفه ای ترین هوادار فوتبال کشور است و انتظار داریم در ابراز انتقاد هم حرفه ای عمل کند و شاهد حاشیه های اپیدمی سالهای گذشته در اطراف یا داخل رختکن تیم های رشتی نباشیم؛ چرا که معتقدیم حریم یک باشگاه پرهواداری مثل داماش باید حفظ شود و هواداران در حفظ حریم و شخصیت تیمی بیشترین نقش را دارند.

محمدرضا حاجی پور در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران بی نظیر داماش انتظار داریم به مانند گذشته ما را در آخرین دیدار خانگی این فصل تنها نگذارند و به مانند همیشه تا پایان دیدار فارغ از هر نتیجه ای تیفوسی وار از تیم محبوب شان حمایت کنند.

Share