از هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته دوم

شکست داماش گیلان در یک دیدار خانگی+ تصاویر و حواشی

از هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته دوم کشور دو تیم داماش گیلان و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند و در انتها بازی با نتیجه دو بر یک به سود شاهین شهرداری بوشهر به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته دوم کشور دو تیم داماش گیلان و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

مسلم حق‌شناس، محمد مختاری، سیدکاظم رحمانی، میلاد پورمحسن(آزاد جعفرزاده)، کنعان طاهرنژاد، میلاد پورصف شکن، علی اصغر کریمی، میثم پسندیده(مصطفی آقاجانی)، سعید طالبی، صادق رضایی و سعید مرتضوی(محمد طالبی) برای داماش در این بازی به میدان رفتند.

برای شاهین شهرداری بوشهر نیز جاسم یاسر اللهی، امید سلطانی(متین کرم‌زاده)، محسن ارزانی، مهدی طاهری، حسن پولادی(میلاد صارمی)، میلاد شعبانپور(مجید خدابنده لو)، محمد محبی، مهدی چاهکوتاه زاده، محسن فیاض بخش، مهدی رمضان زاده دارابی و علی محمد چراغی بازی کردند.

شاهین شهرداری بوشهر از چهار بازی گذشته خود ۱۰ امتیاز کسب کرده و در صدر جدول گروه دوم لیگ دسته دو قرار دارد و داماش گیلان نیز از چهار بازی گذشته خود ۸ امتیاز کسب کرده و در جایگاه سوم قرار دارد.

دو تیم بازی پایاپایی در دقایق ابتدایی بازی از خود به نمایش گذاشتند تا اینکه در دقیقه ۲۰ بازی شوت بازیکنان شاهین به صورت دو ضرب توسط حق شناس، دروازبان داماش مهار شد.

داماش گیلان حملات خود را بر روی دروازه حریف پردامنه کرد و توانست در دقیقه ۳۷ بازی با شوت سیدکاظم رحمانی دروازه حریف را باز کند.

مهدی پاشازاده سرمربی تیم شاهین پس از دریافت گل، اعتراضات شدیدی به داور بازی کرد.

بازیکنان داماش که در شهر خود بازی می کنند به حملات خود بر روی دروازه حریف ادامه دادند و در یک صحنه سعید مرتضوی، بازیکن داماش در محوطه جریمه حریف سرنگون شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و این موضوع سبب شد که کادرفنی، بازیکنان و هواداران داماش گیلان به داور بازی اعتراض کردند.

پس از اعتراضات کادرفنی هر دو تیم به داور بازی به نظر می رسد بازی از دست داور رها شده است.

در نیمه دوم بازی و در دقیقه ۶۲ بازی مهدی چاهکوتاه زاده بازیکن شاهین از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشید. پس دریافت گل هواداران داماش به داور بازی به شدت اعتراض کردند.

در دقیقه ۸۰ بازی میلاد صارمی که در نیمه دوم به میدان آمده بود برای بار دوم دروازه داماش را باز کرد.

داماش پس از دریافت گل حملات زیادی بر روی دروازه حریف انجام داد و در دقایق انتهایی بازی آزاد جعفرزاده در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت اما متأسفانه نتواست گلی را وارد دروازه حریف کند و بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود شاهین شهرداری بوشهر به پایان رسید.

حواشی بازی

*حدود ۵ هزار هوادار داماش گیلان مانند گذشته در ورزشگاه حضور دارند و تیم محبوب خود را تشویق می کنند.

*نزدیک ۲۰ هوادار بوشهری نیز در ورزشگاه سردار جنگل رشت حضور یافتند تا به تشویق تیم خود بپردازند.

*اعترضات مهدی پاشازاده، سرمربی شاهین شهرداری بوشهر و حرکات عجیب او در کنار زمین توجهات را به خود جلب کرده است و کمک داور و داور چهارم چندین بار به وی تذکر داد.

*هواداران شاهین شهرداری بوشهر به حضور کادرفنی داماش گیلان در کنار زمین اعتراض کردند که این حرکت هواداران شاهین خوشایند هواداران داماش نبود و سبب درگیری لفظی جزیی بین چند هوادار دو تیم شد.

 

*ناظر بازی در کمال تعجب به عکاسان کنار زمین اعتراض کرد و آنها را از پشت دروازه حریف دور کرد!

*سهیل حق‌شناس مربی سپیدرود رشت، اسماعیل حاجی‌پور عضو شورای شهر و مالک باشگاه داماش، فرهام زاهد عضو شورای شهر رشت، مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم در ورزشگاه حضور دارند.

*در دقایق پایانی بازی جاسم یاسراللهی دروازه‌بان شاهین شهرداری بوشهر خود را به زمین انداخت که با اعتراض بازیکنان و هواداران تیم داماش مواجه شد.

Share