سرمربی تیم ملوان بندرانزلی

شورا و شهرداری انزلی باید به کمک ملوان بیاید | قسمتی از سقف رختکن فرو ریخت

نادر دست نشان گفت: اگر داوران بر روی بازی‌های ملوان تاثیر نمی‌گذاشتند می‌توانستیم جایگاه بهتری را در جدول کسب کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، نادر دست‌نشان عصر امروز در کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم ملوان بندرانزلی و خونه به خونه بابل در مورد بازی امروز اظهار داشت: تماشاگران باعث ایجاد روحیه در بازیکنان ملوان می‌شوند.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه در برابر تیم پرمهره و پرامکانات خونه به خونه بازی خوبی را ارائه کردیم، اعلام کرد: در دقایق ابتدایی دیدار، پراسترس بازی کردیم.

دست‌نشان با اشاره به اینکه قبل از بازی تهمت‌های ناروایی را به تیم ما زدند، بیان داشت: در نیمه نخست نتوانستیم بهتر از حریف بازی کنیم اما در نیمه دوم، بازی قابل قبولی ارائه کردیم.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه تیم خونه به خونه نتوانست موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه ملوان ایجاد کند، افزود: بازیکنان ملوان با کمترین امکانات بیشترین بازدهی را دارند.

دست‌نشان با اشاره به اینکه تیم ملوان بندرانزلی یک تیم از پیش باخته در این بازی نبو،د عنوان داشت: تا آخرین لحظه بازی تلاش کردیم و یک فوتبال پاک را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه در بازی برابر خونه به خونه استرس این را داشتم که در صورت باختن به ما انگ تبانی بزنند، گفت: شرایط جوی در دقایق نخستین بازی باعث ایجاد مشکل در کار تیمی ما شد.

دست‌نشان با اشاره به اینکه در دقایق پایانی بازی به کارهای دفاعی پرداختیم، اظهار داشت: در نیمه دوم گردش توپ توسط بازیکنان ملوان خوب بود اما در دقایق پایانی بازیکنان عجولانه تصمیم می‌گرفتند.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه در چندین بازی از داوری آسیب دیدم و امتیازاتی را از دست دادیم، افزود: اگر داوران بر روی بازی ما تاثیر نمی‌گذاشتند می‌توانستیم جایگاه بهتری را در جدول کسب کنیم.

دست‌نشان با اشاره به اینکه هیچ تاکتیک و تکنیکی بهتر از تاکتیک رفاقت نیست، بیان داشت: مسئولان باید رفاقت را در بین خودشان افزایش دهند و فریب چنددستگی بر روی سکوها را نخورند.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر انزلی باید به کمک تیم ملوان بندرانزلی بیایند، گفت: خیلی از شهرداری‌ها در ورزش فوتبال تیم‌داری می‌کنند و شورای شهر بندرانزلی می‌تواند از پول مردم این شهر به تیم ملوان بندرانزلی کمک کند.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه بالاترین رقم قرارداد بازیکنان ملوان متعلق به پژمان نوری است، افزود: روز دوشنبه قسمتی از سقف رختکن فرو ریخت اما خوشبختانه کسی در آن قسمت نبود و آسیبی به کسی وارد نشد.

Share