بمناسبت 29فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران

سخنرانی افسران ارشد نیروی دریایی ارتش در جمع دانش‌آموزان

بمناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تعدادی از فرماندهان نیروی دریایی در مدارس شهرستان رشت حضور و به سخنرانی پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تعدادی از فرماندهان و افسران ارشد نیروی دریایی در مدارس شهرستان رشت حضور یافتند.

فرماندهان نیروی دریایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۹ فروردین را یک روز پرافتخار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران و برای نظام اسلامی توصیف کردند و افزودند: حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) با حمایت بسیار هوشمندانه و به موقع مانع از تحقق توطئه های دشمنان داخلی و خارجی شدند که شعار انحلال ارتش را سرمی دادند.

افسران ارشد نیروی دریایی در جمع دانش آموزان مدارس شهرستان رشت، ارتش را یک نیروی متخصص و ولایتمدار توصیف کردند که در سالهای ابتدایی پیروزی نظام اسلامی و پس از آن در ۸ سال دفاع مقدس که کشور متجاوز عراق با حمایت ابرقدرتهای شرق و غرب به کشور اسلامی ما هجوم آورده بودند، مخلصانه و با تمام وجود در راه دفاع از آرمانهای اسلام، انقلاب و حضرت امام (رحمت الله علیه) در مقابل دشمن ایستادند و جانفشانی کردند.
فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را یک ارتش قدرتمند و مکتبی معرفی و افزودند: فرماندهی معظم کل قوا، ارتش جمهوری اسلامی ایران را یک ارتش الهی نامیدندو این یعنی ارتش ما با ارتش های دنیا تفاوت بسیاری دارد و آن هم توجه به معنویت و توکل بر خدا در انجام امور محوله است.

Share