افتخاری خبرداد: تغییرات گسترده در شناورهای مسافری

سازمان میراث فرهنگی از گردشگری دریایی حمایت کند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با فعالیت های صورت گرفته در بنادری که قابلیت جابجایی مسافران را دارند، پیش بینی می کنم تعداد گردشگران دریایی در نوروز ۹۷ افزایش قابل توجهی پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد مهدی افتخاری درباره گردشگری دریایی به ارایه نکاتی پرداخت و گفت: خیلی از گردشگران از توانایی و پتانسیل های که در کشورمان وجود دارد اطلاع ندارند از اینرو گردشگری دریایی،سال‌های سال مغفول واقع شده بود و کسی نسبت به آن اطلاعاتی نداشت اما اکنون با ورود شناورهای جدید، شرایط تغییر کرده است لذا با اطلاع رسانی‌های صحیح می‌توان توجه مردم را به گردشگری دریایی معطوف کرد.

وی ادامه داد: تغییرات گسترده ای را در شناورهای مسافربری شاهد هستیم.این در شرایطی است که سال های گذشته، لنج‌های قدیمی عامل بازدارنده‌ای در شکل گیری سفرهای دریایی بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: گردشگری دریایی باید مورد حمایت سازمان میراث‌فرهنگی قرار گیرد چرا که سازمان بنادر و دریانوردی به تنهایی نمی‌تواند مُبلغ باشد.

وی تاکید کرد:مسولان و سازمان های درگیر باید مردم را به استفاده از سفرهای دریایی تشویق کنند.قطعا با هم افزایی می‌توان به نتیجه مطلوب دست یافت.

Share