آماده باش پرسنل سازمان آتشنشانی در ایام نوروز ستودنی است

دیدار نوروزی رئیس شورای شهر رشت با پرسنل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت

علوی گفت: اعضای شورای رشت تمام تلاش خود را به منظور رفع دغدغه های مالی و حمایتی از سازمان آتشنشانی به کار گرفته و امنیت نسبی مالی و شغلی برای این سازمان فراهم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نخستین روز از سال ۹۷ با ریاست، معاونین و پرسنل سازمان آتشنشانی شهرداری رشت دیدار و گفت و گو کرد.

 سید امیر حسین علوی در این دیدار با تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی موفقیت برای پرسنل سازمان آتشنشانی شهرداری رشت در انجام ماموریتهای محوله اظهار کرد: شهروندان و اعضای شورای اسلامی رشت نگاه ویژه ای به این سازمان دارند.

وی افزود: اعضای شورای رشت تمام تلاش خود را به منظور رفع دغدغه های مالی و حمایتی از سازمان آتشنشانی به کار گرفته و امنیت نسبی مالی و شغلی برای این سازمان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه آماده باش پرسنل سازمان آتشنشانی در ایام نوروز ستودنی است تصریح کرد: در شرایطی که اکثریت افراد در روزهای نخست سال و ایام نوروز در کنار خانواده هایشان حضور دارند پرسنل زحمتکش سازمان آتشنشانی رشت به منظور مقابله با خطرات و بحران های احتمالی در آماده باش هستند.

دکتر علوی تکریم ارباب رجوع را از اهداف و وظایف مهم شورا و شهرداری رشت دانست و بیان کرد: مردمان رشت لایق بهترینها هستند و تمام تلاشمان را برای اتفاقات خوب در سال ۹۷ به کار خواهیم گرفت.

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت نیز با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار کرد: در دوره جدید فعالیت شورا اتفاقات خوبی در زمینه پرداخت به موقع حقوق و… برای سازمان آتشنشانی رشت رقم خورد.

بابک رمضانی افزود: از حمایت اعضای شورا و شهرداری رشت در راستای خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز سازمان آتشنشانی سپاسگزاریم.

گفتنی است، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این روز با پزشکان، پرسنل و بیماران بیمارستان پورسینای رشت، مرکز توانبخشی کودکان پردیسان و خانه شبانه روزی دختران شایگان رشت دیدار کرد.

Share