پایبندی جوانان به ارزش های اسلامی مهمترین عامل پیروزی انقلاب

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با خانواده شهیدان یوسفی

آیت الله رسول فلاحتی، گفت: مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی از خود گذشتگی و پایبندی جوانان به ارزش های اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی، نماینده جدید ولی فقیه در استان گیلان به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با خانواده شهیدان یوسفی دیدار و گفتگو کرد.
آیت الله رسول فلاحتی، نماینده جدید ولی فقیه در استان گیلان امروز، ۱۸ فروردین در دیدار با خانواده شهیدان یوسفی، با اشاره به رشادت ها و ولایت پذیری جوانان کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی از خود گذشتگی و پایبندی جوانان به ارزش های اسلامی است.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با ایمان به پروردگار و با ابتدایی‌ترین امکانات و ابزارها اما با قدرت ایمان و ولایت پذیری مقابل دشمن تا دندان مسلح منطقه ایستادگی کردند و به برکت خون شهدیان امروز چنین جایگاهی در دنیا داریم.

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این دیدار، با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی شهدا هستیم، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که با گذشتن از جان خود استقلال، آزادی و عظمت مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای ملت شریف ما رقم زدند لذا رسالت ما این است که راه آن بزرگواران را به نسل های آینده نشان دهیم.

وی شهادت را پربارترین، عمیق ترین و بالنده ترین واژه دانست که قداست، شکوه، نورانیت و جذبه خاص دارد و خاطرنشان کرد: شهادت با آن محتوای غنی و وسیع نموداری از تکامل ایمان، عمل صالح، مقاومت و جهاد است.

مدیرکل بنیاد گیلان افزود:ما به وجود اسطوره های ایثار و شهادت افتخار می کنیم و بر خود می بالیم و آرمان های شهدا را همواره هدایتگر راه خویش می دانیم.

شهیدان محمد، محمود و قدرت الله یوسفی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بودند که سال های ۶۳، ۶۴ و ۶۵ در مناطق عملیاتی شلمچه، مریوان و اشنویه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

Share