آیت‌الله فلاحتی در دیدار با پاسداران:

دوران تاخت و تاز و پرداختن به حواشی تمام‌ شد

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دوران تاخت تاز و پرداختن به حواشی تمام‌شده گفت: همه باید تلاش کنند تا مشکلات استان حل شود و از حاشیه پردازی و کار اساسی نکردن برای مردم بپرهیزند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، آیت‌الله رسول فلاحتی گیلانی در دیدار با پاسداران سپاه قدس گیلان در رشت با اشاره به ظرفیت عروج و تعالی انسان اظهار کرد: انسان ظرفیتی دارد که اگر به‌درستی استفاده کند می‌تواند به مقامات معنوی بالا برسد.

وی با اشاره به بعثت پیامبران برای تعالی و رشد انسان افزود: انسان به‌تنهایی برای تعالی نمی‌تواند موفق شود و حتماً برای رشد خود نیازمند راهنمای کامل ازجمله پیامبران و ائمه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر همسویی بین کارگزاران گفت: تاکنون در استان هرکسی باتدبیر خود حرکت کرده و ما در تلاش هستیم تا کسانی که درد دین‌ دارند را با خود همراه کنیم و یقیناً خداوند نیز ما را همراهی خواهد کرد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به قدرت اعطاشده از سوی خداوند به انقلاب اسلامی بیان کرد: ایران با رشد و تعالی الهی به درجه‌ای رسیده که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر رژیم صهیونیستی خطایی کند تلاویو جعلی را با خاک یکسان خواهیم کرد.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه برای موفقیت و پیشرفت باید اراده داشت گفت: اگر ما اراده داشته باشیم، تلاش کنیم و بخواهیم یقیناً می‌توانیم شرایط جامعه را به نفع اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی تغییر دهیم.

وی با اشاره به آیات قرآن درباره اراده انسان در دستیابی به خواسته‌ها گفت: خداوند در قرآن تأکید کره که کسی بخواهد برای رسیدن به سعادت تلاش کند به آن عطا می‌کند.

امام‌جمعه رشت سبک‌بالی انسان را یکی از روش‌های تعالی و رشد انسان برشمرد و افزود: اگر انسان سبک‌بال و به دنبال سعادت در آخرت باشد یقیناً موفق خواهد شد و به تعالی معنوی و دنیوی خواهد رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران قدمگاه امام زمان (عج) و شهدا است اظهار کرد: مشکلات در استان بسیار زیاد است اما با همسویی و تعامل همه مشکلات استان قابل‌حل است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه دوران تاخت تاز و پرداختن به حواشی تمام‌شده گفت: همه باید تلاش کنند تا مشکلات استان حل شود و از حاشیه پردازی و کار اساسی نکردن برای مردم بپرهیزند.

وی با بیان اینکه همیشه در کنار پاسداران و بسیجیان خواهیم بود تصریح کرد: امیدواریم خداوند اگر خواست جان ما را بگیرد در بین پاسداران باشد و تلاش کنیم تا رضایت خداوند را جلب نماییم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان از پاسداران خواست تا از ابراز لطف و نصب بنرهای تبریک برای تصدی جدا خودداری کنند.

 

Share